Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:Is er nog verschil tussen de Smartex en de Irish qua pasvorm? Heb gezocht maar kan niet echt iets vinden.
Zertab schreef:Ik kom even binnenvallen. Het paard wat ik ga rijden heeft/krijgt een wintervacht. Ik ga puur recreatief rijden en paard komt elke dag buiten, weer of geen weer. Nu wil ik haar wel graag droog hebben, als in dat ze niet kletsnat is als ik wil gaan rijden. Kan ik dan een 0 grams regendeken opgooien, of is dat nog te warm icm wintervacht?
xxxmh schreef:Ik had een horseware deken geretourneerd bij dochorse maar nog steeds geen geld terug gekregen, 4 okt terug gestuurd en al een aantal mailtjes verder met steeds een antwoord het geld staat er binnen 2a3 dagen op. Maar heb nog steeds niks ontvangen. Hoe is jullie ervaring met retourneren bij dochorse? Gaat om 146 euro...
Muze schreef:Mijn brede pony past goed in Rhino. Ik heb er eentje nog met de rechte voorsluiting.
Zijn die überhaupt nog te koop?
Kayleigh__ schreef:Ik twijfel of ik over ga stappen van de Rambo Optimo naar de Lemieux Kudos. Ik ben tevreden over de pasvorm van de Optimo, maar hij is nu na het wassen net niet 100% meer waterdicht en hij ligt ook scheef op mijn paard vanwege een kapotte binnenkant. Was een koopje van Marktplaats waarvan ik voor dat geld (50,- incl liners) al blij ben dat ie een seizoen is meegegaan, maar ik durf het niet nog een seizoen aan.![]()
De Kudos lijkt mij sterker qua stof en is voordeliger, vandaar dat ik er aan denk om over te stappen.
Weet iemand hoe de maatvoering is van de Kudos? Valt deze gewoon normaal op maat?
En kunnen de liners van de Optimo eronder?
Deni11 schreef:Wat hebben jullie op de geschoren paarden/pony’s liggen? Die van ons was erg warm onder de 200, dus staat nu zonder hals onder een 100g, maar het klinkt mij wat frisjes ondanks dat ze in de avond op stal staat.