Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elbony schreef:nnicolex schreef:Over die schoftbeschermer gesproken, iemand die weet waar ze hem nog wel op voorraad hebben? Overal uitverkocht en bucas zelf kan geen voorraden inzien..
als je het bucas schoftbeschermkussen zoekt zou je die kunnen bestellen bij maaike daamen dekenwasserij.
zij maakt ze zelf.
en het werkt fantastisch, heb er zelf 2
https://daamendekenwasserij.nl/blog/201 ... as-dekens/
tjitze schreef:Hoi! Ik ben op zoek naar ervaringen met deze deken van Bucas: https://www.ej.nl/deken-bucas-trotting- ... 64969.html
Mijn draver heeft vorige winter een Bucas Smartex Medium Big Neck op gehad, maar kreeg hiervan schuurplekken bij de schouders en de deken trok scheef. Nu kwam ik erachter dat Bucas ook een deken heeft voor dravers. Heeft iemand hier ervaring met deze deken?
Mijn paard staat 24/7 buiten (heeft een schuilstal maar gaat daar niet altijd in staan) en het zou fijn zijn als hij ook na het werk met een restje zweet onder de deken kan.
Nibbit schreef:Kever en als je de Amigo XL in 1 maat kleiner neemt dan wat hij normaal heeft?
Bij brede paarden zie je vaak dat mensen een grotere maat kiezen, omdat het dan nog enigszins pastmaar met de XL hoeft dat niet
tjitze schreef:Hoi! Ik ben op zoek naar ervaringen met deze deken van Bucas: https://www.ej.nl/deken-bucas-trotting- ... 64969.html
Mijn draver heeft vorige winter een Bucas Smartex Medium Big Neck op gehad, maar kreeg hiervan schuurplekken bij de schouders en de deken trok scheef. Nu kwam ik erachter dat Bucas ook een deken heeft voor dravers. Heeft iemand hier ervaring met deze deken?
Mijn paard staat 24/7 buiten (heeft een schuilstal maar gaat daar niet altijd in staan) en het zou fijn zijn als hij ook na het werk met een restje zweet onder de deken kan.
lies schreef:Das lief, maar niet in de buurt. Ik woon op de grens Drenthe/Overijssel..
Wat raar dat de ‘normale’ een andere pasvorm heeft dan de limited.
Dus jullie zeggen, de normale bestellen in dezelfde maat?
Deze was 3 euro goedkoper, enige reden waarom ik deze koos
MyWishMax schreef:lies schreef:Das lief, maar niet in de buurt. Ik woon op de grens Drenthe/Overijssel..
Wat raar dat de ‘normale’ een andere pasvorm heeft dan de limited.
Dus jullie zeggen, de normale bestellen in dezelfde maat?
Deze was 3 euro goedkoper, enige reden waarom ik deze koos
Ik vind de normale ruimer in de hals vallen als andere modellen dekens. Niet extreem ruim ofzo, maar wel ruimer als de irish, smartex enzovoorts in dezelfde maat. Plus dus de schouderplooien
Celebi schreef:Dit is wel flink balen.. Weer twee gaten in de Autumn. Nu ze op de paddock staan is er toch teveel onrust en de nodige happen.. Morgen na het drogen maar weer met de tear aid aan de slag. Die plek had goed gehouden trouwens. Ik heb nu een oud dun EJ dekentje opgegooid omdat de Rhino nog steeds te warm was op stal, maar die dunne EJ ligt niet top en is ook aan de warme kant. Weet niet zo goed meer wat ik nu moet eigenlijk.