Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjira schreef:Iemand ervaring met een losse hals bij een wug deken (Rhino)? Ik heb een aantal wug dekens maar zou af en toe een hele hals willen opleggen (bijv als ik laat concours heb en ze ervoor nog in de wei staat en dus erg vies wordt door regen/rollen). Om nou voor die momenten een aparte deken + hals aan te schaffen... Ik kan een hals dus niet vast maken aan de wug deken.
MoniekV schreef:Sjira schreef:Iemand ervaring met een losse hals bij een wug deken (Rhino)? Ik heb een aantal wug dekens maar zou af en toe een hele hals willen opleggen (bijv als ik laat concours heb en ze ervoor nog in de wei staat en dus erg vies wordt door regen/rollen). Om nou voor die momenten een aparte deken + hals aan te schaffen... Ik kan een hals dus niet vast maken aan de wug deken.
Een hals los opdoen is gevaarlijk, misschien is een sleezy/horsehood een idee?
Sjira schreef:Iemand ervaring met een losse hals bij een wug deken (Rhino)? Ik heb een aantal wug dekens maar zou af en toe een hele hals willen opleggen (bijv als ik laat concours heb en ze ervoor nog in de wei staat en dus erg vies wordt door regen/rollen). Om nou voor die momenten een aparte deken + hals aan te schaffen... Ik kan een hals dus niet vast maken aan de wug deken.
Loes'sCorner schreef:Wie kan me wat vertellen if er verschil zit in de maten en pasvorm tussen rhino en Rambo?
Als je normaal een 6.0 rhino en of amigo hebt zou een 6.3 Rambo dan kunnen passen?
Ik heb wel een gehoord dat Rambo krapper valt vandaar deze vraag.
Een Lösse hals zou ik niet doen, gevaarlijk want geen houvast.