Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Waarschijnlijk is het daarmee wel opgelost inderdaad![]()
Oh hee, mel staat nog bloot (alleen met het noodweer afgelopen weekend 0gr op gehad) en ze staat er nog steeds happy bijheerlijk dat ze het steeds beter zelf regelt. Vorig jaar kon ze deze regen bij deze temperaturen nog niet handelen
Berdien schreef:Ik wilde nog even de Amigo XL Liner laten zien! Maat 7.0/213Hij past mooi aansluitend, groter wordt te los/komt het onder de deken uit.
‘t kind in haar naveltruitje:
[ [url=m/wNCM7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens staat ze nu bloot: overdag regent het niet heel veel + temperatuur van 10+. Ze gaat ‘s nachts op stal, dat speelt ook mee.
Nu zijn we voorzien van een regenjas en een regenjas+ voor de gure dagen. Heel blij mee!
Berdien schreef:Ik wilde nog even de Amigo XL Liner laten zien! Maat 7.0/213Hij past mooi aansluitend, groter wordt te los/komt het onder de deken uit.
‘t kind in haar naveltruitje:
[ [url=m/wNCM7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens staat ze nu bloot: overdag regent het niet heel veel + temperatuur van 10+. Ze gaat ‘s nachts op stal, dat speelt ook mee.
Nu zijn we voorzien van een regenjas en een regenjas+ voor de gure dagen. Heel blij mee!
manzano schreef:Had nav mijn eerdere bericht dus paard opgemeten en (met geen verwachting) maat kleiner gekocht van de bucas.... Dat wordt hem niet
Zo nog 1x de oorspronkelijke passen en anders wordt het gewoon geen bucas.
[ [url=m/xw2eDD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: zn eigen maat is net een fractie te lang, maar vooral zn schouder past er 2x in![]()
Geen mooie therapy outdoor dus helaas. Dan wachten op de Rambo die onze kant nog op komt.
[ [url=m/BxbBbf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mXd9ek.jpg]Afbeelding[/url] ]
Connaisseur schreef:Hier helaas een klamme 50 grams Amigo na een dag regen. Regent ook in op de schouders, vind standaard een hals op met deze temperaturen nog te warm. Hopelijk biedt de Bucas Irish met halve hals uitkomst tegen het inregenen, dan kan ik wisselen tussen beide dekens om ze goed te laten drogen. Jammer dat er geen deken met stay dry en halve hals is, op de power turnout na