Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_Flo schreef:Mijn paard staat nu met dit weer weer onder de smartex rain. Hij heeft haast geen wintervacht. Hij staat nu in de winter paar uur buiten. Ik heb een oude versie smartex extra die niet mooi blijft liggen. Wel heb ik nog een harry horse 200 gram. Nou wil ik een bucas onderdeken aanschaffen. Zou de 150 voldoende zijn als het koud word ter vervanging van de smartex extra? Of moet ik toch de 300 gram?
CK88 schreef:L_Flo schreef:Mijn paard staat nu met dit weer weer onder de smartex rain. Hij heeft haast geen wintervacht. Hij staat nu in de winter paar uur buiten. Ik heb een oude versie smartex extra die niet mooi blijft liggen. Wel heb ik nog een harry horse 200 gram. Nou wil ik een bucas onderdeken aanschaffen. Zou de 150 voldoende zijn als het koud word ter vervanging van de smartex extra? Of moet ik toch de 300 gram?
Ik zou een onderdeken met stay dry doen van 150 gram, dat is warm genoeg voor een ongeschoren paard.
L_Flo schreef:Mijn paard staat nu met dit weer weer onder de smartex rain. Hij heeft haast geen wintervacht. Hij staat nu in de winter paar uur buiten. Ik heb een oude versie smartex extra die niet mooi blijft liggen. Wel heb ik nog een harry horse 200 gram. Nou wil ik een bucas onderdeken aanschaffen. Zou de 150 voldoende zijn als het koud word ter vervanging van de smartex extra? Of moet ik toch de 300 gram?
Loes'sCorner schreef:Ik vind te lange dekens onder de buik niet zo erg, in de lengte wel.
Even een andere vraag, zijn er mensen hier die een hals 24/7 op hebben?
Mijn haf heb ik graag een hals om met slechte dagen, alleen zou ik die dan wel al Savonds om moeten doen zodat de stalbaas hem smorgens zo naar buiten kan zetten.
Zou dit gaan of krijg e dan problemen met broeien ofzo?
Had staat in een buitenstal met Luik naar buiten wat altijd open is