Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicolailover schreef:Hier staan ze sinds gisteren ook onder de dekens.Baroktype onder een ongevoerde regendeken en kwpn onder fleece gevoerde regendeken, beide ongeschoren. Nu heb ik even een vraag. Ik heb nog een 200 grams deken en een 300 grams. Nu is mijn 150 grams deken gesneuveld afgelopen jaar en was ik opzoek naar een nieuwe, alleen kwam ik op een site tegen dat fleece hetzelfde zou zijn als 150 grams. Dit lijkt me niet maar wil het toch even navragen. Want dit zou betekenen dat ik geen nieuwe 150 grams aan ga schaffen.
Jimmyke92 schreef:Vraagje, is een fleece gevoerde regen deken op dit moment genoeg voor een warmbloed paard die 24/7 buiten staat? Ze heeft op de plekken waar de deken niet zit (in de hals en onder de buik) een lekker vachtje, maar onder haar deken bijna geen winter vacht. We hebben een 300gram winter deken voor haar klaar liggen maar ben bang dat dit weer net te warm is. Is een extra fleece deken misschien een optie of moet dit voldoende zijn? Ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten!
(ze heeft een schuilstal)
Laurrren schreef:Geschoren paard staat nu onder een 200 grams deken met hals. Hij voelt wel warm aan, maar twijfel toch of dat wel warm genoeg is met temperaturen onder de tien graden.
Jimmyke92 schreef:Vraagje, is een fleece gevoerde regen deken op dit moment genoeg voor een warmbloed paard die 24/7 buiten staat? Ze heeft op de plekken waar de deken niet zit (in de hals en onder de buik) een lekker vachtje, maar onder haar deken bijna geen winter vacht. We hebben een 300gram winter deken voor haar klaar liggen maar ben bang dat dit weer net te warm is. Is een extra fleece deken misschien een optie of moet dit voldoende zijn? Ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten!
(ze heeft een schuilstal)