Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tess51 schreef:doen jullie je paard op stal ook een deken op?
Mijn paard staat overdag op het land en 's avonds op stal (een buitenbox) Wat voor dekens kan ik het best aanschaffen?(heb mijn paardje net)
Up_to_Date schreef:hahah die vind ik wel humor. een 0grams WINTERdeken?De mijne heeft sinds dinsdag de 0 grams winterdeken op.
's Nachts staat ze wel op stal en ik scheer ze niet.

tamaramt schreef:Ik dacht eerst dat er puntjes stonden.. haha Dacht ook al, 500grams, ben je GEK ofzo! whahadie kleine letters zie ik in haar tekst als streepje

Dabo schreef:tamaramt schreef:Ik dacht eerst dat er puntjes stonden.. haha Dacht ook al, 500grams, ben je GEK ofzo! whahadie kleine letters zie ik in haar tekst als streepje
tess51 schreef:maar alleen een deken op het land of ook op stal?
Nouvel schreef:ik heb gewoon dag en nacht de dunne regendekens op, 's nachts op stal en overdags in de paddock...
tess51 schreef:maar alleen een deken op het land of ook op stal?
Karin_deB schreef:Ik vraag me altijd af voor de mensen die nu al op de 150/200 grams zitten bij hun paarden, of zoals stalleke op de 300 grams. Hoe doen jullie dat als het echt vriest?
Karin_deB schreef:Ik vraag me altijd af voor de mensen die nu al op de 150/200 grams zitten bij hun paarden, of zoals stalleke op de 300 grams. Hoe doen jullie dat als het echt vriest?

Dabo schreef:hahah die vind ik wel humor. een 0grams WINTERdeken?Up_to_Date schreef:De mijne heeft sinds dinsdag de 0 grams winterdeken op.
's Nachts staat ze wel op stal en ik scheer ze niet.

Karin_deB schreef:Mn vraag is overigens niet aanvallen bedoeld oid, voordat sommige mensen dit denken.
Verbaas me alleen over hoe mensen al zo vroeg met zoveel grams beginnen, vandaar dat ik me afvraag wat je dan opdoet als het echt vriest.
Karin_deB schreef:Mn vraag is overigens niet aanvallen bedoeld oid, voordat sommige mensen dit denken.
Verbaas me alleen over hoe mensen al zo vroeg met zoveel grams beginnen, vandaar dat ik me afvraag wat je dan opdoet als het echt vriest.
griebels schreef:Niet ver van vriezen??? Vanmorgen lag er ijs op de autoruiten.. Het heeft al gevroren

Overdag wissel ik deze voor een 0grams. roosbananas schreef:griebels schreef:Niet ver van vriezen??? Vanmorgen lag er ijs op de autoruiten.. Het heeft al gevroren
In mijn omgeving nog niet.
Heb net even op de weerkaarten gekeken van België en hier in Antwerpen wordt het 1°C..
Dus ik verwacht dat ik morgenvroeg ook mag krabben.
) Ze staan in een wei waar nog genoeg te eten staat dus hun motortje kan lekker blijven branden