corina schreef:Poeh en ik mijn paard al een tijd onder de bucas all-in-one (470 gr)
is hij geschoren dan? Anders is het wel erg veel, wat doe je dan aan als het echt winter word?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
corina schreef:Poeh en ik mijn paard al een tijd onder de bucas all-in-one (470 gr)
unne winterdeken 200 gram
corina schreef:corina schreef:Poeh en ik mijn paard al een tijd onder de bucas all-in-one (470 gr)
Ik krijg al snel veel reactie's poeh das warm.![]()
![]()
Nou ik vind die dekens helemaal niet warm!
Mijn paard is niet geschoren en heeft nog een mooi dun vachtje en dat wil ik graag zo houden.![]()
Ik vind de all-in-one al snel te koud worden eigenlijk.
Sinds vandaag heb ik de bucas irish extra full neck op van 300 gram en daar voelt ze warmer onder aan.
Ook al zou de all-in-one warmer moeten zijn.
Vannacht krijgt ze er nog een onder dekentje bij op.
Ja kan er niet veel aan doen dat mijn paard zo'n koukleum is.
Haar oren ,neus en benen voelen al erg snel erg koud aan.
Stja en mocht het koud worden ik kan erg veel kanten op met:
*Bucas irish turnout extra full neck (300 gr)
*Bucas Smartex all-in-one (470 gr)
*Bucas power extra met halve hals (490 gr)unne winterdeken 200 gram
*HH 300 gram
*En nog wat zweetdekens/wollen dekens.![]()
![]()
![]()
![]()
En die bucas dekens zijn zo licht in gewicht dat ik er echt niet voor weg ga om er 2 of 3 over elkaar heen te gooien.
Mijn paard staat op een stal wat meteen bij de buitendeur is,en de deuren staan open.En er staat soms nogal een wind op.
simongek schreef:Mijn oude pony heeft nu ook de Bucas all in one op en ik vindt het ook geen super warme deken.
Deze deken houd ze wel de hele winter op want ze wordt toch niet meer gereden dus een dikke vacht
mag best.
Mijn paard die gisteren geschoren is heeft een WB met buikflap van 370 gram en een staldeken eroverheen.
's nachts heeft hij een losse hals op van Weatherbeeta.

parouscha schreef:Die van mij zet ik denk ik ook maar onder een 300 grams.
Ze zit al behoorlijk in haar vacht, als ik haar nu weer een dikke deken op gooi, kan ze dan weer dunner in haar vacht komen?