Misschien haal ik dan ook nog wel HvN op sbs6!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb het hele topic doorgelezen 
).
! Bij ons zijn de dazen op dit moment bijna niet meer aanwezig, zelfs in de bossen niet
! Dus dat wordt weer lekker genieten! En dan volgend jaar zal ik hem wel iets aanpassen want ik denk, dat mijn sluier langer moet
!
Ik ben ook weer helemaal gelukkig dat de dazen weg zijn. Ik heb er deze week geen meer gezien
Nu nog hopen op een mooie na zomer
met het zonnetje erbij..... kaatje77 schreef:en hier zijn ze nog steeds!
Heeeeeeeelp
jij bent in het bezit van eigengemaakte super-dazen-vangende-burka-ballen.
Heerlijk!!

.... Nou, als iemand idd. die halsband wil proberen en dan het resultaat hier neer zet
! Gezien het hangen; snap het wel alleen dat kan ook met halsters gebeuren. Die van ons staan wel met halsters op de wei want stel dat ze uitbreken en ze hebben niets om, da's ook niet handig! Dus 2 kanten weer!
! Ik had hem te lang laten staan (door omstandigheden) en juist door dezelfde omstandigheden ging 1 vd horsies zich zo vervelen, dat ik de bal als leeggelopen ballon terug vond
en het paard had nog net de sluier niet om
!!
en heb een gezocht advertentie op MP staan voor originele bal. Buiten de bal, heb ik alles weer in huis. Dus ik ga binnenkort weer aan de knutsel
!
Perrokai schreef:Muggen kan ook maar die laten toch geen bloedsporen achter lijkt mij ?
! Bij ons hebben sommige paarden i.i.g. veel last van mugjes nu
...