best snel toch?? voor 3 pony's? volgende week ga ik mijn eigen paard scheren, ze stata nu nog 24/7 buiten maar van de week is mn stal klaar dus. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
best snel toch?? voor 3 pony's? volgende week ga ik mijn eigen paard scheren, ze stata nu nog 24/7 buiten maar van de week is mn stal klaar dus. 
Dancer_joey schreef:ik wil mijn paard ook scheren
want hij krijgt een hele dik vacht en ik rij bijna elke dag
maar hij heeft een stal met uitloop dus komt ook veel buiten ik heb wel een lekkere warme deken
maar ik wil heb liever toch niet helemaal scheren welk model is dan het beste en waneer moet hij geschoren worden
want er staan er al veel die al geschoren hebben maar kun je daar ook nog even mee wachten want zijn vacht is nu nog niet zo heel dik en moet je hem 2 keer scheren of kun je ook 1 keer scheren owja en waarom moet je je paard wassen na het scheren
p.s. misschien is dit al gevraagt maar 20 blz. is een beetje heel vel om te lezen dus alvast sorry als het al is gevraagt
hier nog even een foto:
Dancer_joey schreef:Dancer_joey schreef:ik wil mijn paard ook scheren
want hij krijgt een hele dik vacht en ik rij bijna elke dag
maar hij heeft een stal met uitloop dus komt ook veel buiten ik heb wel een lekkere warme deken
maar ik wil heb liever toch niet helemaal scheren welk model is dan het beste en waneer moet hij geschoren worden
want er staan er al veel die al geschoren hebben maar kun je daar ook nog even mee wachten want zijn vacht is nu nog niet zo heel dik en moet je hem 2 keer scheren of kun je ook 1 keer scheren owja en waarom moet je je paard wassen na het scheren
p.s. misschien is dit al gevraagt maar 20 blz. is een beetje heel vel om te lezen dus alvast sorry als het al is gevraagt
die van mij staat sinds zaterdag al onder een 300gr. deken en daarvoor onder een ongevoerde regendeken....ze is niet geschoren....maarja heb geen 150gr. deken
elmiran schreef:die van mij staat sinds zaterdag al onder een 300gr. deken en daarvoor onder een ongevoerde regendeken....ze is niet geschoren....maarja heb geen 150gr. deken
![]()
kun je met een tondeuse het hele hoofd gewoon scheren??
Wie weet waar je deze kunt laten slijpen? Wat voor zaken. En in de buurt van Deventer,Twello?? Waaraan moet ik dan denken? Alvast bedankt 

ook het hoofd en de oren 
Perla schreef:Mijn paard is zaterdag geschoren
en ze staat nu op stal met een 550 grams (buitenstal) op en buiten met een 250 en een 200 grams over elkaar
ze heeft niet eens zo'n heel raar kleurtje gekregen
en hebben haar helemaal zonder praam geschorenook het hoofd en de oren

Perla schreef:nog meer...

Maisie schreef:help
ik wou mijn paard scheren maar hij is er bang van. niet van het geluid maar van het apparaat op zijn lijf.
wat kan ik nu het beste doen?????
hij loopt nu voor banketstaaf met 3 strepen op zijn zij. gelukkig zit het meeste onder mijn dekje.
maar wat nu doen niet verder scheren of platspuiten.
hij had nu al 1 kalmeringsspuit op maar was niet onder de indruk. dus miss 2 spuiten??
graag jullie mening.