Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maysie schreef:Omdat hier ook het topic "figuren scheren" aan toegevoegd is wou ik mijn nieuwste creatie aan jullie showen![]()
! Wat vinden jullie ervan
?
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8735_n.jpg
Tessiej90 schreef:Beste mensen
Wie kan mij helpen? Ik wil me paard scheren in patroon 8. Omdat ze aardig zweet in haar vlanken en borst mijn vraag is moet ik dan een deken op want dat wil namelijk niet wie kan mij helpen ☺️![]()
Bedankt alvast!
simongek schreef:Tessiej90 schreef:Beste mensen
Wie kan mij helpen? Ik wil me paard scheren in patroon 8. Omdat ze aardig zweet in haar vlanken en borst mijn vraag is moet ik dan een deken op want dat wil namelijk niet wie kan mij helpen ☺️![]()
Bedankt alvast!
dan zou ik niet voor patroon 8 kiezen. niet helemaal fair om dan geen deken op te leggen.
Bedankt alvast!
dan zou ik niet voor patroon 8 kiezen. niet helemaal fair om dan geen deken op te leggen.
ManonGrr schreef:welk patroon kan je scheren zonder dat er een deken op moet? Paard is een haflinger, staat iedere dag van 10 tot 5 buiten en wordt 4 a 5 keer per week gereden.. wat raden jullie aan? Hij zweet vooral op de hals en onder de buik.
Bedankt alvast!
Knollboll schreef:Wij hebben nu de sectolin scheermachine maar deze scheert totaal niet. Altijd wel wat mis mee. Nu zijn we opzoek naar een ander scheermachine. Wat zijn jullie ervaringen met een Aesculap Econom II?