Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Acryl is gewoon kunststof, op waterbasis. Ik heb het zelf constant op mijn handen zitten, dus zal weinig kwaad kunnenHet gaat er nog wel af, maar ik denk dat ik em wel met shampoo moet wassen. Zo krijg ik het bij mezelf ook altijd eraf
zorro2004 schreef:Ik heb vanmorgen mijn paard weer ontstreept. Had er zowel meel als kalk opzitten. Ze wordt gewoon op de zwarte stukken gestoken. Daarbij is het meel een echte vliegenlokker en wordt vies als het er een paar dagen op zit. Poetsen voor het rijden is een tijdrovend klusje .....
Dus de van mij staat weer zwart in de wei.
annemieke73 schreef:Wij hebben het met meel gedaan waren geen dazen!maar ze heeft nog nooit zo vol met vliegen gezeten,we gaan het morgen met krijt proberen!
Onze shet vond t overigens erg lekker dus vergde heel wat geduld!
Joaltijd schreef:Vanmiddag even snel met krijt geprobeerd, alleen even getekend XD
Het is er wel snel af als het nog wat nat is en je gaat er met een natte spons overheen, maar ik doe het vooral omdat het grappig is, en ook nog werkt tegen die steekbeesten!
Foto van Calvano's achterhand XD
http://i40.tinypic.com/2e55t7a.jpg
xx
Jotoma schreef:Ja klopt, maar daar zitten ze wel het meest. Dus als die krengen dan op haar kont gaan zitten weet ik toch of het werkt? Was even een test, maar het is niet gelukt. Buiten het feit dat schoolbordenkrijt dus niet zo mooi streept, was het ook niet echt dazen-weer, ik stond in de miezer-regen te longerenMaar als je alleen de hals doet, komen ze toch nog steeds op de rest van het lijf af? Dat is dan nog steeds een donker, warm, bewegend iets waar ze een lekker hapje van kunnen nemen