Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stalone2 schreef:Ik wist niet dat paarden zo veel stress konden krijgen van de sneeuw- positief of negatief. Ik dacht dat het ze niks kon schelen, maar ze worden er toch wel fris van. Nooit bij stilgestaan!
bambi007 schreef:nou dacht gister mijn paardje effe een uur in de bak te laten huppelen. ik had al het sneew weggeschoven en de bak was mooi vlak....ging best goed...maar ik loop terg naar stal met mijn paardje helemaal koekoek
zo druk en stuiterend naast me glijd ze toch effe uit!!!
en door de stress kon ze niet rustig opstaan en ging ze weer en weer dus mijn paardje heeft 3 x onderuit gelegen op zeg 10 meter..daar word je toch helemaal naar van
....en de andere 4 paarden hier worden gewoon in de wei gegooid
en dat gaat goed
...wat doe ik verkeerd?!grrrrrrrrrrr stomme sneeuw ik heb voor ijzers had ze flink ingevet geen klonten gehad maar wel een glijpartij
ik zie een hoop foto's voorbij komen van paarden met ijzers die in de bak aan het spelen zijn waarom gaat het bij mij mis
bambi007 schreef:@Wendy15: nee dat snap ik maar niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden he die van mij staat voor op ijzers dus die glijdt eerder uit als die andere 4 heen niet alle paarden zijn hetzelfde de een kan je na een week zo mee wegstappen en de ander explodeerd na een dag nou zoeen heb ik er dus