Ik heb mijn paard vandaag uit de losse hand geschoren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juangi schreef:Wauw, wat een gaaf ontwerp hierboven!
Maar ik vroeg me af, de haren staan altijd schuin. Als je het folie erop plakt, kam je dan eerst de haren omhoog? Voor het scheren? Of begin je zo met scheren?
Cynthia82 schreef:Juangi schreef:Wauw, wat een gaaf ontwerp hierboven!
Maar ik vroeg me af, de haren staan altijd schuin. Als je het folie erop plakt, kam je dan eerst de haren omhoog? Voor het scheren? Of begin je zo met scheren?
Bedoel je mijn ontwerp?
Ik heb de haren gewoon laten zitten zoals ze horen. Het was ook nog best lastig, omdat ze al behoorlijk lang haar heeft. Maar het lukte wel om de grotere plekken weg te scheren met de sticker op haar kont. Toen we de sticker weghaalden, hebben we het uit de losse hand nog goed bijgewerkt.
Kijk maar:
Sticker op dr kont voor het scheren
Resultaat toen we de sticker eraf hadden gehaald (met het puntje nog op de i![]()
Resultaat na het bijwerken
Chaos, die van jou is ook heel mooi geworden!!
Cynthia82 schreef:Mijn geheim is een hele aardige mevrouw die mijn ontwerp op een sticker heeft afgedrukt. Op Daisy dr kont plakken, doorzichtige folie er heel voorzichtig aftrekken, dan met een scheerapparaat (wel een wat kleinere) de 'grovere' stukken doen, sticker er af halen en dan netjes bijwerken. Het kost je ongeveer 1,5 uur, maar dan heb je wel iets heeeeeeeeel moois!!