BrittKitt schreef:Jep, is met loopsplitten
maar hij lag dus wel goed en trok niet naar achter?
jammer genoeg heb ik een grotere maat nodig anders had ik hem wel van je overgenomen
en voor zitten normale gespen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrittKitt schreef:Jep, is met loopsplitten
BrittKitt schreef:Ja ook al.
Ik heb een foto op mn telefoon staan, die zet ik hier vanavond wel even neer als ik het niet vergeet!
Welshcobfan schreef:Ik vind de HH wel erg warm worden voor (die wordt overigens ook statisch), hij zweette enorm zelfs toen de temperatuur onder de 20 graden was. De pagony eczema bevalt mij beter, die ademt een stuk beter
Welshcobfan schreef:Ik had een witte (flyprotection set). Maar er zit een stuk plastic bij het voorstuk om schuren te voorkomen, maar ja dat ademt natuurlijk heel slecht.

goede pasvorm en dit is het tweede seizoen dus.
Laura_Wodan schreef:voor mij geen dekens inhet land, vind ik zonde van mn geld, aangezien ze met 6 paarden staan!! hha

cloris schreef:Mijn paard heeft de vliegendeken alweer om, hij heeft echt zo'n hekel aan vliegen dat hij er echt sjago van wordt, al zijn het maar een paar vliegen.
Hij heeft een prachtig mooie lila Pagony Flycoolergoede pasvorm en dit is het tweede seizoen dus.

Ding droogt enorm snel, dus dat is geen probleem. Wassen jullie de vliegendeken ook af en toe?
vond het iets te gay voor mijn ruin die al merrie-achtig is
Maartje1990 schreef:Ik heb zelf geen vliegendeken (ook niet nodig vind ik) maar ik heb gehoord (van de dierenarts) dat volgens hem een van de weinige dingen die nog enigzins werken voor zomerexzeem dat dat écht hélemaal je paard inpakken is, écht van top tot teen. Hoofd, oren, buik, benen... álles... En wel de fijnste maas dan. Met náme zelfs de oren (en benen geloof ik ook) want júist dáar prikken die mugjes en dat komt dan ergens anders tot uiting.
mijn paard heeft een heel gevoelig huidje, waardoor hij al heel snel last heeft van de kleinste vliegjes. hij krijgt ook geen bulten of uitslag ofzo, maar gaat trappen en stijgeren omdat hij die vliegjes voelt en dat geen lekker gevoel vind.
. dus nu is de vliegendeken ff af.