Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Up_to_Date schreef:Ik denk dat je weinig keus hebt dan hem gewoon in zijn weiland te laten.
Zonder stal. Je kunt hem moeilijk 1 nachtje bij je in bed hebben![]()
Als het mogelijk is, zou ik hem rond 10uur wat hooi geven zodat ie wat te doen heeft.
Saar_ schreef:Al onze jonge en sportpaarden krijgen een sedatie, omdat wij dicht tegen de stad aan wonen. Maar we laten ze wel de hele nacht buiten in de wei staan met genoeg hooi.
MyStar schreef:Bach Rescue daar moet je toch eerder mee beginnen?? Ik heb de avond ervoor 10 druppels in een emmer water gedaan, en 31 dec. 4x per dag 30 ml bronwater met 4 druppels erin gegeven. Heb advies van homeopaat opgevolgd.
Het was wel een wereld van verschil met vorig jaar! Vorig jaar was ze namelijk echt gestresst. Van top tot teen zweten, steigeren, liggen, rondjes lopen, dunne mest etc. Dit jaar liep ze een paar rondjes en stond ze een beetje te kijken, verder niks.
Ik heb ook alle lampen aangelaten, Radio knoerhard aan, veel hooi en 2 min. voor 12u een bakje muesli gegeven. Verder ben ik een paar keer wezen kijken, maar zonder dat ze me zagen. Vinden het alleen maar extra spannend als ik er bij ga staan. Doe ik normaal ook niet om 12u snachts
Jessix schreef:Wat vinden jullie:
Ik woon landelijk en heb de paarden aan huis. Afgelopen jaar zijn er percelen naast mijn huis verkocht en nu wonen er dus nieuwe mensen. Zij hebben zo ongelovelijk veel vuurwerk! De pijlen vlogen mijn paarden om de oren! (beetje overdreven, maar kwamen wel richting stallen) Mijn paarden waren ondanks de lichte sedatie helemaal over de zeik.
Kan ik mijn nieuwe buren vragen hier rekening mee te houden volgend jaar? Wij wonen tussen de bossen, ook andere dieren hebben hier last van. Wat vinden jullie?