buiten heeft hij wel al een 300 gram op Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
buiten heeft hij wel al een 300 gram op 
jesskn schreef:Ik had ze al een paar weken onder een 0 grams deken staan maar sinds gisteren heb ik de 200 grams opgedaan.
Ze is niet geschoren, staat overdag buiten en 's avonds op stal. de deken blijft 24 uur per dag om.
Als het nog kouder word krijgt ze een 300 grams op.

...
. In de winter nog lekker om je handen tussen te steken ook.
lausan schreef:Mijn geschoren Fjord staat nu onder een 200grams. Als het dalijk echt overdag ook vriest hebben we nog een 370grams.
zap schreef:Jimster schreef:Mijn paard heeft overdag een regendeken met fleece voering op sinds vandaag, en snachts heeft hij geen deken op. Hij bijt zijn dekens namelijk aan flarden en heeft overdag een bakje aan zijn halster zodat hij dat niet kan doen. Om nou snachts ook dat bakje aan te laten vind ik niks voor hem
, dus daarom snachts geen deken. Hij heeft een stal waar de buitendeur op een kier open staat en het is niet koud binnen. Hij heeft nu een klein vachtje!
Staat hij overdag buiten dan?
Ik vind het namelijk een rare manier om een deken om te doen. S'nachts is het namelijk veel kouder dan overdag, helemaal als het zonnetje schijnt! Ik zou dan kiezen voor s'nachts een deken en overdag niks.
heb nu een 250 grams deken onder haar 200 grams deken gedaan...zo staat ze er lekker warmpjes bij
Citaat:jesskn schreef:
Ik had ze al een paar weken onder een 0 grams deken staan maar sinds gisteren heb ik de 200 grams opgedaan.
Ze is niet geschoren, staat overdag buiten en 's avonds op stal. de deken blijft 24 uur per dag om.
Als het nog kouder word krijgt ze een 300 grams op.
Voor mij geldt hetzelfde.
Snoevie schreef:goh sommigen hebben al wel veel op hun paard liggen zeg!
ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind kiezen.
ze staat nu onder 200grams en s nachts op stal.. maar net als nu, vind ik het flink koud 's morgens (en zij staat al rond 7 uur buiten) dan ga ik toch weer twijfelen, want ik wil niet dat ze binnen 2 maanden alweer een flinke vacht heeft aangemaakt...