Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lame schreef:Och meisje.. ik zou er niet aan beginnen hoor dit topic.. En snel weer weg halen.. voordat je hier helemaal afgebrand wordt..
Een wintervachtje voor een veulentje is juist goed.. Het veulentje doet nog niks qua werk en dus is het wintervacht helemaal niet erg.. Een paard wordt alleen geschoren als het aan sport doet, dus regelmatig gereden wordt.. Als zo'n paard een dikke wintervacht heeft, gaat het snel zweten en droogt het langzaam op.. daarom scheren mensen deze paarden.
Maar een veulentje hoeft dus niet geschoren te worden..
runningkawa schreef:Lees de honderden topic maar eens over meisjes met zulke vragen en de topics over een jaar...9 van de 10 krijgt er problemen mee...zou willen dat het ander is....

detour schreef:Hoi meid,
als jij een hartje op haar kont wil scheren, dan doe je dat toch lekker? Maar houd het klein! Ze heeft haar lange har niet voor niks. uiteindelijk zal het weer aangroeien.
Voor de anderen:
Heb wel eens patroontjes gezien bij geschoren veulens op keuringen maar dat waren geen hartjes, oko werden staarten ingevlochten.
Omdat het daar neit gaat om hartjes, maakt het dan niks uit? je hoort nl niemand klagen hoor!
De TS stelt zich hier kwetsbaar op. Laten we het gezellig houden.
runningkawa schreef:En als TS de eigenaar is, met ouders die niets van paarden weten?
Dat komt vaak genoeg voor ;j
AaronYve schreef:Ik heb een hele normale reactie gegeven op pag. 1 al, heb TS een vraag gesteld maar nog niks gehoord.
Als zij niet reageert wordt er hier nu alweer een disuccie gevoerd.
Is jammer ja.
runningkawa schreef:...niet raar...
Ze heeft tot nu toe alleen maar rare topics gehad
(waarvan er 1 op slot met flink hoog gelogen penny gehalte en foto's van andere)

detour schreef:Ik vind het ook geen porum maar er wordt heir gereageerd op de TS alsof ze iets schandaligs wil doen met haar veulen! dat vind ik dan overdone en haal andere praktijkvoorbeelden aan waarbij menigeen niet moppert, dat vind ik gewoon hypocriet, thats all.
Veulens gaan niet dood aan een hartje op hun bips.
Midasje schreef:runningkawa schreef:...niet raar...
Ze heeft tot nu toe alleen maar rare topics gehad
(waarvan er 1 op slot met flink hoog gelogen penny gehalte en foto's van andere)
Hoezo dat dan???

runningkawa schreef:Daar kom ik voor op
Marijke schreef:runningkawa schreef:Daar kom ik voor op
Amen!!
Ik vind in belang van het dier (en de dieren die ze wil gaan opvangen zie naast profiel ook website) dat je daar dan best "over heen mag vallen" zoals sommige dat noemen. Hoewel ik dat persoonlijk ook nogal vind meevallen, haar idee wordt gewoon sterk afgeraden en nogmaals in dit geval vind ik dat je daar niet duidelijk genoeg in kan zijn.