Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

chanora schreef:Germatje schreef:dat snap ik even niet, ik heb het er over dat als je er zelf (lichamelijk oid) iets aan over kan houden dat het mij niet uit zou maken, maar nu betrekt ze haar paard dus ergens bij wat dus risico's zou op kunnen leveren voor het paard, en aangezien die niks aan kan geven...
oja ik heb ook nog nooit een paard zien stoppen omdat iemand hem het water in wilde stoppen, dan rennen ze gewoon langs de water kant door, paarden die er echt vandoor gaan zijn meestal alleen te remmen op een volte of het mulle (duin) zand.
Snap je het van mij niet of van wonderlover?

wonderlover schreef:Germatje schreef:Ja dat is waar, maar nu betrek je het ook op je paard
Als je er zelf nu alleen wat aan over kan houden, nou prima, leef je uit zal ik zeggen, doe ik zelf namelijk ook
daaom wil ze naar het strand

OssiejJ schreef:Ik snap hoe graag je het wil!
maar meschien is het gewoon verstandig om nog even te wachten.
Germatje schreef:typisch, zeg je dat op school ook? misschien is dit een goede oefening om wat aan je uitleg kunsten te doen..

Germatje schreef:typisch, zeg je dat op school ook? misschien is dit een goede oefening om wat aan je uitleg kunsten te doen..
wonderlover schreef:Germatje schreef:typisch, zeg je dat op school ook? misschien is dit een goede oefening om wat aan je uitleg kunsten te doen..
sorry maar ik zegwel niks meer hoor

Bonnie_Theun schreef:Nou zeg, doe niet zo aangebrand. Ze vragen je het vriendelijk om het uit te leggen en als je die moeite niet wil nemen, moet je geen topic openen.... Een korte uitleg is toch niet te veel gevraagd.