Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Thirsa_ schreef:Ik rij met dit warme weer niet, om dezelfde redenen die MarchL noemt
Liek_ schreef:Ilsje_ schreef:
ook als mijn paard niet zou zweten en het was warm zou tie daarna onder de douche mogen!
Niet ieder paard doe je er een plezier mee
mijn paarden vinden het echt super fijn, had daar niet bij stilgestaan!
veeeeel te warm

lisjuhandty schreef:k ga vanavond naar oefenparcour..
Mijn paardje vind het niet zo erg dat het warm is ze word er niet rustiger op
Daarna natuurlijk lekker wassen
en als het 3 weken warm blijft rijd ik misschien wat vaker naar buiten of wat vaker savonds maar ik ga het paard niet laten staan vind ik zieliger dan in de warmte rijden.
getup schreef:Thirsa_ schreef:Ik rij met dit warme weer niet, om dezelfde redenen die MarchL noemt
ben even benieuwd; en als het 3 weken lang warm weer is?
_Rapido_ schreef:Ik rij 's avonds laat.. of 's morgens vroeg. maar ik zit nog op school dus dat zou alleen op zondag kunnen. Ik heb zondag wedstrijd en dan start ik om 12.28
en het word 27 graden en geen wind... is het dan niet te heet om te starten?
want mijn pony gaat er echt niet beter van lopen!
Jannickee schreef:_Rapido_ schreef:Ik rij 's avonds laat.. of 's morgens vroeg. maar ik zit nog op school dus dat zou alleen op zondag kunnen. Ik heb zondag wedstrijd en dan start ik om 12.28
en het word 27 graden en geen wind... is het dan niet te heet om te starten?
want mijn pony gaat er echt niet beter van lopen!
Ik heb zondag ook een wedstrijd ik moet ergens aan het einde dat is rond 15.00 uur... Ik weet nog niet of ik wel heen ga
ik ga wel hoor maar toch met tegenzin
och als ik daar ben is het wel weer leuk! maar ik lig liever in het zwembad

Zou anders wachten tot vanavond als het wat koeler is! 
Jolienn schreef:Ik rij gewoon hoor. Zomers worden steeds warmer, wil iedereen hier zn paard een zomer stop geven ipv een winterstop ofzo? Van stil laten staan wordt je paard echt niet beter van. Vorig jaar zomerinstructie week, was het bij ons 36 graden. Denk je dan echt dat ze het pikken dat je niet gaat rijden? No way. De middag lessen worden iets ingekort maar verder..
Maarja, ieder zijn eigen mening!
Maar dat zal wel niet.. Maar om 7 uur is het toch niet meer te warm om te gaan rijden? (mits je natuurlijk op je paard let)