Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

[gast1122] schreef:Nou, met warm weer .. Als het dan regent/hagelt is het niet zo erg.
Maar als het koud is, heb ik liever wel dat m'n paard buiten staat.
Vooral nu ; het onweert erg hard, en ik zie constant flitsen
Hij staat dan ook op een open weide, en ik ben echt bang dat hij nog eens getroffen wordt. Het is dan wel een kleine kans, maar het is al vaker voorgekomen hier in de buurt.
En we liggen wel vlakbij de Loonse-/Drunense Duinen. Maar dan nog

Chrissie_ schreef:Als er kans op onweer is zou ik je paard binnen zetten
Wj hebben eens een x per ongeluk een paard buiten laten staan door onweer, en is overleden aan een bliksemslag

MissToseland schreef:Chrissie_ schreef:Als er kans op onweer is zou ik je paard binnen zetten
Wj hebben eens een x per ongeluk een paard buiten laten staan door onweer, en is overleden aan een bliksemslag
als je zoiets meemaakt zet je nooit meer een paard buiten met onweer
jeetje
NkPrecious schreef:Ik vroeg me af als een een weersvoorspelling komt als nu (onweer hagel zware regenval etc etc) halen jullie je paarden die 24/7 buiten staan dan naar binnen of niet? Ik ziit nl een beetje in twijfel omdat ik niet weet of ik men paardend aar een plezier mee doe of niet. Ze staan nu een dikke maand 24/7 buiten, daarvoor en in winter buiten met inloopstal.
gr leonie
NkPrecious schreef:Ik vroeg me af als een een weersvoorspelling komt als nu (onweer hagel zware regenval etc etc) halen jullie je paarden die 24/7 buiten staan dan naar binnen of niet? Ik ziit nl een beetje in twijfel omdat ik niet weet of ik men paardend aar een plezier mee doe of niet. Ze staan nu een dikke maand 24/7 buiten, daarvoor en in winter buiten met inloopstal.
gr leonie