Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenneke_ schreef:Ik werd al gek mét vliegendeken.
Ik heb vakantie, dus in vervolg maar om 6 uur 's ochtends rijden

(ik wist niet dat ze zo dik werden) ik denk er nu misschien ook aan om een deken voor in de wei te kopen 
Tancreda4 schreef:Bedoel je deze?
(divoza)
Ik wil deze misschien gaan aanschaffen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd ook hoe dat is met rijden, voornamelijk hoe warm ze eronder worden!
Ik vind het echt alleen een belachelijke kleur.... Dan lopen we wel behoorlijk voor banketstaaf

Dan stap ik wel wat meer..
moet hem dus bestellen als ik weer terug ben! tot die tijd moet ik maar in de bak gaan rijden!

Valerie_V schreef:blij dat te horen!![]()
welke kleur heb jij hem? want de maat waar ik hem in wil is in het navy.
0ojannekeo0 schreef:
Merkloze deken gekocht in de uitverkoop, van 30 voor maarliefst 6 euro! Blijft heeeel netjes liggen, op de foto zit er achter mijn zadel een leeg open stuk, maar met mijn nieuwe zadel is dat niet meer.

Valerie_V schreef:op zich maakt mij de kleur ook niet zo uit! maar die van HH
dierfysio schreef:0ojannekeo0 schreef:
Merkloze deken gekocht in de uitverkoop, van 30 voor maarliefst 6 euro! Blijft heeeel netjes liggen, op de foto zit er achter mijn zadel een leeg open stuk, maar met mijn nieuwe zadel is dat niet meer.
da's dus de veelbesproken moskio, maar dan voor westernzadels.

Patricia schreef:U vraagt wij draaien
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M4XZY68X.jpg
Let niet op hoe we erop staan, foto is gemaakt door de kinderern
Eventueel kan ik wel nieuwen maken, want we gebruiken die deken al weer veelvuldig.
Paard heeft maat 205 aan deken nodig, en dan zijn ze eigenlijk nog iets aan de korte kant. Dit is de grootste maat die verkrijgbaar was van HH.
)
Ik vind die kleur namelijk zo lelijk...lindabaak schreef:hier kan je niet lekker mee rijden, je kan beter vliegenspray gebruiken.

lindabaak schreef:hier kan je niet lekker mee rijden, je kan beter vliegenspray gebruiken.