Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

denice schreef:het klonk allemaal erg onaardig hoor
ha ha
en ik kan ook wel drammerig zijn
KiWiKo schreef:En dat zou ik ook doen, de brommer nemen naar mijn klas communicatieve vaardigheden![]()
![]()
nogmaals NU scheren is niet verstandig........ in het najaar scheren om welke reden dan ook is ok.
helaas kan ik nergens, en nu ook nog niet in elk bericht van jou teruglezen dat je niet NU wil gaan scheren. Denice snapt wel wat ik bedoel
denice schreef:het klonk allemaal erg onaardig hoor
ha ha
Cheveyo schreef:Nynke.....hou eens op met bekvechten.... en lees eens even verder...je komt overigens lekker binnen vallen...![]()
Doortjuh, er staan van rond de scheertijd wel wat advertenties bij EA van mensen die paarden scheren. Dan heb je een beetje een idee van de prijs e.d. en de plek waar scheerders komen.
Uppojono schreef:Fijn dat de ruzie is bijgelegd voor ik kom binnen vallen..
Ehhm, maar ik las dat je hem wilde scheren voor de keuring.. Ik ben niet echt thuis in de Friezen, en ook niet in de keuringen. Maar zwarte paarden worden over het algemeen grijzig na het scheren. Is het niet zo dat ze op de keuring een pikzwart paard willen zien.?
ik ga daar vroegtijdig mee beginnen. in de meeste gevallen werkt het altijd heb een paar friese fokstallen erna gevraagt en die scheren ze ook en gebruiken het spul ook, nou als ik ze dan zie op de keuring zijn ze gitzwart.
. Cheveyo schreef:ken er ook waarbij het niet werkte.
ik zeg in de meesten gevallen dus het kan gebeuren dat het niet werkt idd maar ja dat is mijn eigen risico
.
.
Cheveyo schreef:Dat zeg ik toch.., dat IK er OOK ken waarbij het niet werkte, het is maar net waar je de klemtoon neerlegt en niet altijd door het niet goed lezen.
Freggel schreef:Zo gezellig topic hier.
Maar ik zei dat jullie er al uit zijn.
Ik zal dan geen olie op het vuur gooien door te zeggen dat ik mijn haf het hele jaar door te pas en te onpas scheer en dat hij altijd een mooie vacht heeft gehad. Ojee nu zeg ik het toch![]()

Ldinalover schreef:Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ik had ook even een vraagje..![]()
Ik wil mijn pony ook graag geschoren hebben, en nee niet op dit moment.
Maar mijn vraag is : Wanneer kan je dit het beste doen?
Onze paarden staan in een kapschuur, en ik ben bang dat het in de winter dan te koud word.
(Ze heeft wel een winterdeken op. )
Maar die blijven nooit lang heel bij haar, dus om haar dan 2/3 dekens op te doen, vind ik ook al wat.
Kan je je pony/paard ook nog makkelijk in eind Februari/begin Maart laten scheren?
(Eldien is al eerder geschoren, maar ik weet niet wanneer dat was. )