Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:LMR schreef:
Ik koop vrijdag de Bucal all in one... de 490 gram geloof ik. Er staat bij dat deze van 20 tot 12 graden te gebruiken is... Bij bar winterweer onderdeken nodig volgens jullie? of een wollen zweetdeken?
Thanks!
marloezzke schreef:Citaat:LMR schreef:
Ik koop vrijdag de Bucal all in one... de 490 gram geloof ik. Er staat bij dat deze van 20 tot 12 graden te gebruiken is... Bij bar winterweer onderdeken nodig volgens jullie? of een wollen zweetdeken?
Thanks!
welke uitvoering de smartex of de power turnout.
met 20 graden is wel warm hoor, heb ze zelf beide maar rond de 15 graden vanaf is prima!
super deken overigens!
voor de hele koude dagen heb ik er een bucas shamrokpower onder heel fijn!
LMR schreef:Ik koop vrijdag de Bucal all in one... de 490 gram geloof ik. Er staat bij dat deze van 20 tot 12 graden te gebruiken is... Bij bar winterweer onderdeken nodig volgens jullie? of een wollen zweetdeken?
Thanks!
Water_Olivia schreef:Ik heb een vraagje, maar ik hoop dat ik dit gewoon in dit topic mag vragen..
Ik heb sinds 6 maandjes mijn eigen paard en dit is dus de eerste winter die ik met haar meemaak.
Ze staat overdag ( van 12 tot 5 ) buiten en 's avonds/ 's nachts dus binnen.
Ze staat met 5 andere paarden (wel ieder een eigen stal) in een soort van schuur.
Nu is m'n vraag dus, heeft zij een deken nodig of niet?
Ik scheer haar niet en ze zit al wat dikker in haar vacht, maar het is een volbloed, dus ik ben bang dat ze niet heel dik in haar vacht komt..
Groetjes en alvast heel erg bedankt