*tussendeken (1 voor binnen, 1 voor buiten)
*winterdeken (1 voor binnen, 1 voor buiten)
* regendeken
* 2 zweetdekens
* vliegendeken
Weet niet of jij dat allemaal nodig hebt, maar dit zou ik allemaal willen hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annet155 schreef:maar sinds mei heb ik nu een KWPNer die van de winter toch echt een deken op moet omdat ze dat gewend is.
Het is de bedoeling dat ze van de winter overdag naar buiten gaat en s'nachts binnen. wat voor dekens heb ik dan nodig? ik wil niet dat ze een te dikke vacht krijgt..
groetjes annet
Auky schreef:Mijn paard loopt alleen in het 'eczeem-seizoen' met zijn Boettdeken om, omdat het helaas echt niet anders kan.
Voor de rest lekker dekenloos, zijn wintervacht is een gratis deken die altijd past
Arabesk schreef:Auky schreef:Mijn paard loopt alleen in het 'eczeem-seizoen' met zijn Boettdeken om, omdat het helaas echt niet anders kan.
Voor de rest lekker dekenloos, zijn wintervacht is een gratis deken die altijd past
die niet:
-scheef gaat zitten
-vies wordt
-gesloopt wordt
-in de was moet
-ruimte inneemt in de kast
alleen moet je bij het vachtwisselen twee keer per jaar de haarballen uit je eigen mond halen
Urielle schreef:Als je je paard kort in het haar wilt houden de hele winter red je het op stal niet met alleen een 200 grams deken. Dan zitten ze zo weer terug in het haar. Of je moet gaan scheren natuurlijk.
Citaat:die niet:
...
-vies wordt
...
alleen moet je bij het vachtwisselen twee keer per jaar de haarballen uit je eigen mond halen
PinkiiY schreef:Een winterdeken met hele hals (Dag manen)
Een zweetdeken
Hier red ik het prima mee
annet155 schreef:Het is de bedoeling dat ze van de winter overdag naar buiten gaat en s'nachts binnen. wat voor dekens heb ik dan nodig? ik wil niet dat ze een te dikke vacht krijgt..
groetjes annet