Brammetje16 schreef:wow is het hier in het noorder dan zeker een stukje minder!
Inderdaad.... Ik ga nooit naar onder de rivieren verhuizen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inderdaad.... Ik ga nooit naar onder de rivieren verhuizen!
pfff hier dus ook echt niet.Bosrit?wanneer,heb je je paard ingespoten met atex (wit paard,dus lichte kleur) ben je halverwege je straat,net langs het bos,ziet het zwart voor je ogen.Loop je daar met een sjagerijnig opgefokt paard en haar ook sjagerijnige mens.Wat doe je met alle ellende,je besluit rennend naar stal terug te gaan om jezelf en vooral paard te verlossen met het geluk als je maar 10 tallen keren geprikt bent.Grrrrrr.Voor mij geen bosrit,na het daas seizoen pas helaas.Tja en dan ist toch ook balen dat je geen bak hebt.Die dazen verpe
sten alle lol!kom maar op met dat uitroei plan,ik doe mee!!! runningkawa schreef:Als ik maar 15 zie per paard begin ik te juichen, dan is het een daasloze dag.
Hier zitten er vrolijk 50 per paard en dan zie je er nog een zwerm omheem hangen.
Ook al die dingen die renske noemt zijn helaas waar.

Citaat:Is dat dan niet gevaarlijk voor de paarden
runningkawa schreef:
Daarom staan ze ook de hele dag binnen.
Doen ze vanzelf touwens al omdat ze een schuilstal hebben.
Kunnen ze dat niet gaan ze rennen, vanuit galop zich neer laten vallen om te rollen, om verder weer door te rennen.
Ik ben bang als ze niet naar binnen kunnen ze zich letterlijk kapot lopen.
En ik heb er momenteel 7 staan en die doen het alle 7.

. Maar al bij al, ik heb gereden en ben in stap kunnen blijven voor een gedeelte. Dat is ook al weer een tijd geleden.
.
. Mij zie je de komende maand niet meer in de bossen.wizewo schreef:Het product (ben vergeten te kijken hoe het heet, maar er staat een leuke koe op) heeft de zweettest met de hakken over de sloot doorstaan.

.

En door het temperatuurverschil tussen de witte en zwarte strepen ontstaat er een koel briesje over het lichaam. Klinkt als een wondermiddel! wizewo schreef:Ik wil wel! Krijg ik hem dan van je? LOL, bestaat het eigenlijk al? Of word het knutsel werk?
Maar ze bestaan vast wel, of je gooit gewoon een paar uur een doek met zebraprint over je paard en kijkt of het werkt, dan kan je er altijd nog een deken uitknippen

.
, misschien moeten we een things to do list maken: