Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Ik vraag me al een tijdje af een een flinke bui tussendoor (bv na 2 dagen drogen) niet heel goed werkt om suikerarm hooi te krijgen. Weken vóór het balen/inpakken, zeg maar
Zou interessant zijn als mensen die nu gemaaid hebben en er tussendoor een bui overheen hebben gehad, het spul zouden willen laten analyseren en de resultaten zouden willen posten...
theelepel schreef:Wat leuk te lezen hoe anderen erin staan!
Toen we onlangs op zoek gingen naar een loonwerker die voor ons kan hooien werden we bijna uitgelachen: Jullie doen nog aan echt hooi??? Was niet fijn.
Is het echt zo uitzonderlijk echt hooi ipv kuil/voordroog te maken?
IlonavL schreef:theelepel schreef:Wat leuk te lezen hoe anderen erin staan!
Toen we onlangs op zoek gingen naar een loonwerker die voor ons kan hooien werden we bijna uitgelachen: Jullie doen nog aan echt hooi??? Was niet fijn.
Is het echt zo uitzonderlijk echt hooi ipv kuil/voordroog te maken?
Nou... deze loonwerker weet duidelijk niet hoeveel vraag er naar mooi hooi isHier nog niets, land is echt nog te nat.
Ibbel schreef:Ik vraag me al een tijdje af een een flinke bui tussendoor (bv na 2 dagen drogen) niet heel goed werkt om suikerarm hooi te krijgen. Weken vóór het balen/inpakken, zeg maar
Zou interessant zijn als mensen die nu gemaaid hebben en er tussendoor een bui overheen hebben gehad, het spul zouden willen laten analyseren en de resultaten zouden willen posten...
Popstra schreef:Wat zouden jullie doen? Het gras staat een halve meter hoog en met al die zaadkoppen er op.
Is dat geschikt als paardenhooi of om kappen en af voeren!?