meggiemeg schreef:Vanaf vandaag mag het Delphi dan mag je vuurwerk kopen en in huis hebben, afsteken is wat anders.
Fijn dat ze bij jou rustig blijven, hier is de rust ver te zoeken, ga straks maar eens kijken in het donker of ze naar binnen willen, zal wel niet.
Ik kan er niet eens mee zitten dat het fout gaat met het afsteken bij hun, vuurwerk was toch zo leuk...
Oh ik dacht eigenlijk dat er pas vanaf morgen vuurwerk verkocht mocht worden, maar vanaf vandaag dus. Maar dat verandert inderdaad niets aan het feit dat het gewoon niet afgestoken mag worden. Ik zou trouwens foto's maken van de kapotte draad! En je paarden even controleren op wondjes o.i.d. Als je iets ziet ook gelijk fotograferen. Wellicht kun je hier nu wel aangifte van doen.
Ja, ik ben echt blij dat ze er hier rustig onder zijn. Maar goed als er eens een paar keer vlak bij ze iets afgestoken wordt, kan dat ook zomaar over zijn. Ik vind het zo sneu voor je paarden! Wat een stress moeten ze wel niet hebben. Eten ze nog wel gewoon goed?
Laatst bijgewerkt door Vayo op 28-12-18 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt