Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Tristan schreef:Ik denk dat binnen of buiten niet verschrikkelijk veel verschil maakt zolang ze maar bij elkaar staan.
Adelaide71 schreef:Mijn drie heren staan morgen binnen helaas: ik heb een feesttent voor de deur en de hele dag carbidschieten.... pfff, dat wordt weer afzien de hele dag.
_Tristan schreef:Ik denk dat binnen of buiten niet verschrikkelijk veel verschil maakt zolang ze maar bij elkaar staan.
Zo net heb ik mijn ruin verhuisd naar zijn andere stal waar ze in een kudde overdag buiten staan en eind van de middag op stal gaan waar ze elkaar goed kunnen zien. Gisteren had ik hem nog op een andere stal waar hij in de bak wel met een paard samen staat maar in zn stal volledig afgezonderd. Als er dan werd geknald in de wijk dan werd hij heeeel erg gespannen. Nu in een kudde heeft hij er geen last van.
PLK schreef:Werd net wakker van gillende paarden; inbadjas de wei en en ze samen in de grote stal gezet. Pfff nog nooit meegemaakt, ze waren echt bang. Staan nu nog te stomen en snel ademen. Grote ogen.. ik denk eerder een dier (wolf???) dan vuurwerk. Ik sluit ze nooit op (alleen als we gaan hooien) maar nu maar ff wel. Jemig wat dat geweest moet zijn??