pmarena schreef:Zo'n echte vacht muts met oorflappen!
Toevallig net een foto gemaakt voor op een Facebook verkoop groep
[ [url=m/rvHqPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaa zoiets moet ik hebben!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rubs schreef:Ik heb de kipwarm broek besteld bij Decathlon in maat M. Mijn kledingmaat is M 38/40, en met rijbroeken heb ik altijd 42. Ik houd jullie op de hoogte of ie gaat passen..
Bij ons bij Zeeman (goedkopie-winkel) heb ik thermoshirts voor heren gekocht, en die zijn me toch fijn!
Cilianne schreef:Ahum, met paarden altijd buiten en enkel toltbaan buiten heb ik nu al veel aan![]()
Thermisch ondergoed, langemouwen t-shirt, 1e fleecetrui, bodywarmer en 2e winddichte fleecetrui, winterrijbroek en thermische legging en gevoerde winterrijlaarzen en absoluut een gevoerde muts.
Ik heb nog wel geen kou![]()
Ik overweeg echt wel zo een rij-overal maar dan zie ik er echt niet uit vrees ik, alhoewel dat het geheel dat ik nu aandoe ook niet afslankt
Bagheera_206 schreef:Niets mis met zo een sexy onesie.![]()
Maar als je dan toch IJslander rijdt hoort het er een beetje bij net als je warme wollen IJslandse trui.
[RUI] Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?
suikermeisje schreef:Rubs schreef:Ik heb de kipwarm broek besteld bij Decathlon in maat M. Mijn kledingmaat is M 38/40, en met rijbroeken heb ik altijd 42. Ik houd jullie op de hoogte of ie gaat passen..
Bij ons bij Zeeman (goedkopie-winkel) heb ik thermoshirts voor heren gekocht, en die zijn me toch fijn!
Heb m al besteld zelf haha. Was snel binnen.
Ik heb vaak 36/S. De broek heb ik S besteld. Zit eigenlijk wel prima. XS/36 had ook gepast maar denk dat deze broek langer meegaat als hij niet al te strak zit.
Broek zit goed warm. Dus dat is mooi.
Cilianne schreef:Bagheera_206 schreef:Niets mis met zo een sexy onesie.![]()
Maar als je dan toch IJslander rijdt hoort het er een beetje bij net als je warme wollen IJslandse trui.
Dat is dus een van mijn grote pro overal argumenten![]()
![]()
En naar zo een trui ben ik al rustigaan op zoek.
Het zijn echter vooral de prijzen die mijn enthousiasme afremmendus even sparen en mezelf op wandeling warmbibberen
Bagheera_206 schreef:Cilianne schreef:Ahum, met paarden altijd buiten en enkel toltbaan buiten heb ik nu al veel aan![]()
Thermisch ondergoed, langemouwen t-shirt, 1e fleecetrui, bodywarmer en 2e winddichte fleecetrui, winterrijbroek en thermische legging en gevoerde winterrijlaarzen en absoluut een gevoerde muts.
Ik heb nog wel geen kou![]()
Ik overweeg echt wel zo een rij-overal maar dan zie ik er echt niet uit vrees ik, alhoewel dat het geheel dat ik nu aandoe ook niet afslankt
Niets mis met zo een sexy onesie.![]()
Cilianne schreef:Dat is dus een van mijn grote pro overal argumenten![]()
![]()
En naar zo een trui ben ik al rustigaan op zoek.
Het zijn echter vooral de prijzen die mijn enthousiasme afremmendus even sparen en mezelf op wandeling warmbibberen