Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Sedert een week de eerste dazen en sinds dit weekend is het verschrikkelijk! Paarden staan met dekens en muts. Ze rollen vaak om er extra vanaf te raken, rennen van waterbak naar stal, paar happen gras tussendoor. Helaas is het gras op de weide met schuilstal echt compleet op. Zit ontzettend in dubio: naar een mooi volle grasweide omzoomd met wilgen en geen stal (en nog meer dazen) of deze weide opofferen en hooi beginnen voeren... of mijn kleine huurweide gebruiken. Maar die is nog maar begin dit jaar herzaaid en ik wilde die sparen voor het najaar en winter
Edit: het is zo erg dat die rot beesten zelfs talrijk aanwezig blijven tijdens gietende regen...
hagelslag schreef:Jeeejj dazenlijm is binnen. Had ik maandag besteld. Net 3 skippyballen gehaald die ik zo zwart maak en dan uitroeien![]()
Hier gaat het nog redelijk. Vergeleken afgelopen 2 jaren is het nog redelijk weinig... Maar wat niet is kan nog komen!
GDG schreef:hagelslag schreef:Jeeejj dazenlijm is binnen. Had ik maandag besteld. Net 3 skippyballen gehaald die ik zo zwart maak en dan uitroeien![]()
Hier gaat het nog redelijk. Vergeleken afgelopen 2 jaren is het nog redelijk weinig... Maar wat niet is kan nog komen!
Hier ook inderdaad, wat dat betreft knijp ik nog in mijn handjes. Maar je hoeft niet het bos in te gaan.
bruintje123 schreef:Dit jaar is het bij ons juist extra veel.
En ik begrijp dus niet waarom, er is niets veranderd.
Vandaag staan ze ook al weer de hele dag vrijwillig op stal.
Ik kan gras bijgeven op de strip begrazing maar ze komen er echt hun stal niet voor uit.
Dus breng ik ze ook maar hooi.
bruintje123 schreef:Ik weet niet waarom je mij tagt
Maar op je schuilstal, mag je er ook niet van die plastic flappen in hangen?