Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly08 schreef:Ik heb nu Z-itch via de da besteld. Ik durfde de butox niet aan zonder overleg met een da. Zitch is te vergelijk met butox, ben benieuwd. Moet ook goed werken tegen knutten dus dat is een fijne bijzaak. Wel moest er een stempel in mijn paspoort dat mijn paard niet meer naar de slacht mag. Ook bij butox moet dit.
Kelly08 schreef:Ik heb nu Z-itch via de da besteld. Ik durfde de butox niet aan zonder overleg met een da. Zitch is te vergelijk met butox, ben benieuwd. Moet ook goed werken tegen knutten dus dat is een fijne bijzaak. Wel moest er een stempel in mijn paspoort dat mijn paard niet meer naar de slacht mag. Ook bij butox moet dit.
suffie schreef:Kelly08 schreef:Ik heb nu Z-itch via de da besteld. Ik durfde de butox niet aan zonder overleg met een da. Zitch is te vergelijk met butox, ben benieuwd. Moet ook goed werken tegen knutten dus dat is een fijne bijzaak. Wel moest er een stempel in mijn paspoort dat mijn paard niet meer naar de slacht mag. Ook bij butox moet dit.
Vreemd, helemaal omdat Butox tot nu toe nog vrij verkrijgbaar is. Dat is dus nooit te controleren. Butox is binnenkort niet meer vrij verkrijgbaar en wordt een UDD medicijn.
quickie schreef:Butox kan echt hele nare bijverschijnselen geven. Zoals geheel kaal worden onder het zadel. Kokosolie werkt echt goed. Echter durf ik het nu niet op de kale neusjes te smeren. Ben bang dat het gaat verbranden. Iemand hier ervaring mee?