Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Koper schreef:maaaikkee schreef:De 100gr skyfall is geloof ik niet fleece gevoerd. Heb deze op mijn paard liggen, kan het vanmiddag even checke?
Mijn andere paard heeft een 100gr van shires, bij deze weet ik wel zeker dat het zonder fleece is.
Als je zou willen kijken heel graag
TS ik stuur je een pb!
SinneJ schreef:Ik ben ook erg fan van amigo dekens, al heb ik een regendeken en liner eronder, dat lijkt me niet geschikt voor een 24/7 paard, want als het dan eens giet zal die liner toch nat worden...
Maar qua pasvorm kan ik iig amigo en dus liners (ik heb 100, 200 en 300g) van horseware aanraden.
Verder heb ik een winterdeken van weatherbeeta van 350g met afneembare nek, wat ik gebruik voor de koudste dagen. Daar ben ik al zo'n 5 jaar tevreden van. Nu is het stilaan aan vervanging toe. Ik vind die pasvorm eigenlijk ook heel goed.
Allemaal niet helemaal wat je zoekt, maar ik denk dat ervaringen je wel helpen om goede pasvorm te kiezen.
Voor de beeldvorming: mijn paard is een stevig gebouwde warmbloed, maar ook met lage halsaanzet, dat geeft wel eens stukken die openstaan. Bij bovengenoemde dekens viel dat dus mee.