Rijden: met goede schoenen en lange broek (ivm beugelriemen / schuren)
Verzorging: met wat ik ook aan heb (pyama, korte broek, nette kleren) maar dan zorg ik wel de de paarden bij mijn tenen uit de buurt blijven
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pony staat toch wel stil, die is namelijk behoorlijk hoefbevangen.
Drie blauwe en open tenen waren het gevolg 
Zo kun je overal wel wat voor bedenken. Gewoon gezond verstand gebruiken en doen waar je je goed bij voelt

Santos_05 schreef:Hier stalen neuzen in mijn schoenen en laarzen. Maar even voeren / in de wei zetten doe ik ook op sandaaltjes (of welke andere schoenen ik ook aan heb). Dan hou ik ze wel uit de buurt.
Rijden: met goede schoenen en lange broek (ivm beugelriemen / schuren)
Verzorging: met wat ik ook aan heb (pyama, korte broek, nette kleren) maar dan zorg ik wel de de paarden bij mijn tenen uit de buurt blijven

) maar een opvliegend plastic zakje veroorzaakte het dilemma. bruintje123 schreef:@nies
Ik draag echt nooit slippers bij de paarden.
Lukt me ook niet. Moet ik ze eerst kopen.
Dat paard dat maand geleden over mijn voet liep is normaal ook niet lomp.
Maar dacht dat ze stroom kreeg aan de draad en sprong daarom weg.
Zo gebeurt dus en weinig te maken met braaf of niet. Of je verstand gebruiken.
xJitskee schreef:Ik ga nooit op blote voeten naar de paarden, zelfs nooit op 'gewone' schoenen. Ik draag altijd klompen, stevige wandelschoenen of rijschoeisel. Als het hartje zomer is loop ik nog wel eens in korte broek tussen de paarden, maar alleen met uitmesten of longeren. Rijden is bij mij altijd in rijbroek, met veilig schoeisel en een cap. Zonder ga ik het paard niet op, maar komt een ander er ook niet op.