Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Percy schreef:Toydoll schreef:idd een net oid er om heen spannen met niet al te fijne mazen zodat alleen insecten erbij kunnen. En geen 'ratten en muizenlijm' gebruiken (WTF verzint dat uberhaupt, arme ratten en muizen...)
Toen ik dat hier in de winkel zag heb ik ook even met mijn ogen staan knipperen. Ik heb best last van muizen, heel veel last en ik wil ze zeer graag dood maar toch echt niet op die manier.
Percy schreef:Nee, gif niet maar ze zitten vast en sterven een dorst/honger dood. Dat vind ik dier onterend alhoewel ik wat betreft de dazen dat medeleven echt niet ken.
Toydoll schreef:En dan gewoon 1 van de meest vreselijke manieren laten sterven... geef ze dan gif wat snel werkt, dan lijden ze minder (lang)
XGabyvkeulen schreef:Bokkers ik vind dat dit een goed alternatief is de TS wilt helpen, en hoeft geen opmerkingen denk ik dat het allemaal slecht is hahaals je het niets vind kun je ook je mond houden
super bedacht TS
XGabyvkeulen schreef:Bokkers ik vind dat dit een goed alternatief is de TS wilt helpen, en hoeft geen opmerkingen denk ik dat het allemaal slecht is hahaals je het niets vind kun je ook je mond houden
super bedacht TS
Boras schreef:Bestaat er ook mensenlijm......![]()
![]()