Zucht... M'n 2e Bucas deken verwassen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:31

Olympia96 schreef:
Ben d'r ook blij mee! Morgen gelijk nieuwe deken uitzoeken :-)
De reden die de fabriek gaf was wel 'gek'. Zou door de urine van mijn paard komen of door het wasmiddel (maar beide wasserijen hebben het voorgeschreven middel gebruikt...).

aparte reden inderdaad. Dan zouden er toch wel heel veel staldekens elk jaar stuk zijn. :(

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:40

ik was die van mij zelf met wasmiddel en de hogedruk spuit (voor onze varkensstal :+ )
mijn vader zet de goede straal aan en mijn dekentjes zijn weer heerlijk fris :j
alle haren krijg je eruit :D

Tooske

Re: Zucht... M'n 2e Bucas deken verwassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:58

Ik zou er echt op staan dat je garantie hebt hoor! Dat hebben ze gezegd dus daar houden ze zich zeker maar aan! Zeker nu het je 2de deken is. Ikzelf heb er echter nog nooit van gehoord dat zoiets gebeurd bij een Bucas deken.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 20:43

Het schijnt dat er een 'batch' is waar dit vaker bij gebeurde. Alleen mijn ene deken is 3,5 jaar oud en de andere nog geen jaar. Zou een beetje gek zijn als ze uit dezelfde serie zijn. Maar goed, heb 1 deken vergoed gekregen. Maar ik ga ook nog achter die andere aan. Waarom de ene wel en de andere niet? Dat is toch gek?

Floxjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:03

Tooske schreef:
Ik zou er echt op staan dat je garantie hebt hoor! Dat hebben ze gezegd dus daar houden ze zich zeker maar aan! Zeker nu het je 2de deken is. Ikzelf heb er echter nog nooit van gehoord dat zoiets gebeurd bij een Bucas deken.

Hier ben ik het mee eens,
zou erg zijn als je geen garantie hebt .. :(:)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:06

Als het verkeerd gewassen is heb je uiteraard geen garantie vanuit de fabrikant. De wasserij zegt dat het wel correct gewassen is en zo ontstaat het welles-nietes. Dat is niet fijn, maar toch niet meer dan logisch? Als ze elke deken moeten vergoeden die buiten hun schuld om niet meer goed kunnen ze beter gelijk opdoeken.

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:16

Nies_ schreef:
Als het verkeerd gewassen is heb je uiteraard geen garantie vanuit de fabrikant. De wasserij zegt dat het wel correct gewassen is en zo ontstaat het welles-nietes. Dat is niet fijn, maar toch niet meer dan logisch? Als ze elke deken moeten vergoeden die buiten hun schuld om niet meer goed kunnen ze beter gelijk opdoeken.

Precies dit!
Ik vind dat het probleem ook niet bij Bucas ligt,maar bij die wasserij.
Zij kunnen wel zeggen we hebben ze gewassen volgens het voorschrift,maar is dat ook daadwerkelijk gebeurt? Zou lekker zijn dat Bucas maar voor de wasserettes toedoen op moet draaien.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 07:47

Bucas heeft toegegeven dat er een bepaalde batch met dekens verkeerd is gegaan een paar jaar geleden. Dat maakt het verhaal beduidend anders!

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 00:29

Mijn nika dekens prof. Laten reinigen en waterdicht maken en alle drie zo lek als een mandje .. Dit jaar de Horseware dekens met de Kärcher schoon gespoten en nog eens gespoeld in de wasmachine en laten drogen in t zonnetje ... Perfect!!