poes schreef:Ik vind het toch verwarrend nav dat filmpje. Kan me inbeelden dat veel bestuurders echt niet kunnen inschatten wat er nu op ze afkomt.
Ik moest ook wel lachen om het filmpje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nachocheese schreef:poes schreef:Ik vind het toch verwarrend nav dat filmpje. Kan me inbeelden dat veel bestuurders echt niet kunnen inschatten wat er nu op ze afkomt.
Ik moest ook wel lachen om het filmpjemaar begrijp jouw opmerking ook heel erg goed! Ik zou ook echt even een paar kijken extra moeten kijken.
Sjolvir schreef:Nee, die heb ik geen ervaring mee.
Die goedkopere strips van de action zijn per 4 ook regelmatig bij de Aldi en Lidl in de aanbieding bij de hardloopspullen, dan 4 voor 5.99
Sjolvir schreef:Hier ook de ervaring dat dure net zo snel kapot gaan helaas, heb dus altijd paar doosjes a 4 stuks op voorraad als ze weer eens in de aanbieding zijn.
Voorzichtig om en af doen scheelt al en hoop, dus niet losrukken, maar voorzichtig klitteband loshalen en niet op hoopje bewaren, maar beetje netjes. En als batterij leeg is, bij de action hebben ze setjes met batterijen van nog geen euro, zitten er 6 of 8 in.
Doe met netjes werken met ze (en zit wel eens een rotte tussen) meestal toch wel 1 seizoen met de strips.
Hilli schreef:Ik heb de beenstrips van LED's ride. Ik heb er nog niet mee in natte omstandigheden gereden. Ze zijn fijn in gebruik, maar bij een paard met smalle benen wel snel te wijd. Ze zijn wel beter zichtbaar dan die bandjes met knipperpuntjes/ledjes van de Action.
Bagheera_206 schreef:Ik heb nu zelf zo een BR vest. Heeft er iemand al ervaring met dat Light Vest?
https://lightvest.com/nl/