Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

keona schreef:Brendaaaa schreef:Nou, we hebben geen schuilmogelijkheid,maar onze stallen zijn gewoon tot onze beschikking. Net als met deze regen, stond mn paard ook met de heftige zon en hitte van de week op het warmst van de dag een paar uur binnen. En ook toen stond de rest gewoon buiten in de zon... Ik vind schuilmogelijkheid ideaal natuurlijk, maar ik ken hier nergens stallen waar ze goede schuilmogelijkheden hebben (alle stallen zijn in de polder hier). Als je dat niet hebt, moet je dus idd regelen dat je paard naar binnen gehaald word. Ik heb daar de mogelijkheden wel voor gelukkig.
Je kunt altijd een boom planten,mijn buurman heeft twee treurwilgen naast elkaar geplant. Deze groeien snel en ze kunnen er onder staan en hebben schaduw .wel de stammen beschermen
Brendaaaa schreef:Ik kan me écht niet voorstellen dat paarden dít weer, wat met bakken uit de hemel komt dag én nacht nog 'lekker' vinden. Zelfs de koeien staan continu in een kluitje tegen elkaar aan. Ik heb de mijne na 6 uur in de plensregen maar weer binnen gezet... En ze wisten niet hoe snel ze naar stal moesten komen.

cheybinky schreef:tja, om 10 uur naar buiten en om 7 uur naar binnen behalve met onweer.
)
het hoosde... dat kan geen 1 land hebben, hoger op is droog en het gras is droog. voor dat de dp langskomt)