Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Iris82 schreef:Zwistal zit ramvol met parfum, dus die vlieger gaat niet helemaal op.

Puchje schreef:Calendula prikt verschrikkelijk in open wondjes...
Heb het vroeger gebruikt voor een litteken op mijn neus, litteken is nagenoeg onzichtbaar.
Maar ik heb het met goede bedoelingen eens op een schrale neus gesmeerd.
Het brandt

dnieSz schreef:We hebben nu Calandula GEL gekocht, geen zalf, maar gel, en nog een calandula zalf gel tegen vliegen ook, gister er op gesmeerd werkt super goed! vanochtend bij hem gekeken en een stuk van de korsten waren er al af en weer geheeld! echt een aanrader dus!
Selka schreef:Vind het wel meevallen eigenlijk. Voor een halster ben je zoiets al snel kwijt, zeker in de maat waarin ik koop. Daarnaast is het 90% uv werend en zou ik niet eens weten waar je dat koopt.
Helaas werkt het systeem niet optimaal en laat ik nu de kap op een gewoon halster zetten. Paard kreeg schuurplekken van het nylon.
Annelove16x schreef:dnieSz schreef:We hebben nu Calandula GEL gekocht, geen zalf, maar gel, en nog een calandula zalf gel tegen vliegen ook, gister er op gesmeerd werkt super goed! vanochtend bij hem gekeken en een stuk van de korsten waren er al af en weer geheeld! echt een aanrader dus!
Gel prikt dat niet?
Volgesmij prikt dat heel erg