CK88 schreef:Hoeveel kg is jou wasmachine _Cher?
volgens mij 4 - 6 kg.. Past net een 300grams winterdeken in!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouvel schreef:Worden je dekens niet verschrikkelijk vies en stug als je ze nooit wast of vervang je ze regelmatig?
Ik berg de dekens die ik niet gebruik thuis op zolder op omdat ik op stal te weinig plek heb, dan moeten ze wel echt schoon zijn...![]()
Maar daarbij vind ik het ook wel zo hygienisch om ze af en toe echt schoon te hebben.
Ik was ze zelf of laat ze wassen 1x per jaar.
Winterdeken in het voorjaar of in de zomer, en dunne dekens als ik ze in het najaar niet meer gebruik.
Ik gebruik nu ook veel dunnere Rambo deken en liners, daar kan ik het meeste van zelf wassen, dat is wel ideaal!
Dacht altijd dat die te groot waren voor in de wasmachine. Misschien passen ze er wel in. Maar is er dan nog wel een beetje ruimte over in de trommel? Anders worden ze toch niet schoon? Darkness85 schreef:Gaat een 0gr of 100gr regendeken dan ook fatsoenlijk in je wasmachine??Dacht altijd dat die te groot waren voor in de wasmachine. Misschien passen ze er wel in. Maar is er dan nog wel een beetje ruimte over in de trommel? Anders worden ze toch niet schoon?