Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miekatoen schreef:ik vind het echt super moeilijk. En iedereen zegt iets anders. Vind het ook moeilijk om te zien of mijn paardje koud heeft of niet. ik heb zelf altijd koud dus zou hem wel willen inpakken maar hij is net van dat vliegendeken af en ik vermoed dat hij het toch leuker vindt zonder deken?
En nu een zomerdeken kopen voor een week of 2 is ook zo zot. ik moet al zoveel dekens gaan kopen...

) Loverubi schreef:die van mij staat snachts met de regen deken op niks aan de hand hoor ze zweet niet en voelt niet extreem warm aan. ze houd gewoon de goede temperatuur
Miekatoen schreef:Oke, en kan dit?
Ik koop nu een regendeken van 100gram en nadien koop ik een staldeken van 200 gram.
Dan kan binnenkort het regendeken op en als het kouder wordt, kan ik binnen zijn staldeken van 200 gram aandoen en als hij buiten gaat( waar het nog kouder is) of als het echt heel koud wordt, kan ik zijn staldeken onder zijn regendeken doen en dan heeft hij 300 gram
Als dit kan, moet ik maar 2 dekens kopen ipv 3
Maar ik denk dat 2 dekens op elkaar voor paardlief mss minder aangenaam zijn?

Loverubi schreef:Miekatoen schreef:ik vind het echt super moeilijk. En iedereen zegt iets anders. Vind het ook moeilijk om te zien of mijn paardje koud heeft of niet. ik heb zelf altijd koud dus zou hem wel willen inpakken maar hij is net van dat vliegendeken af en ik vermoed dat hij het toch leuker vindt zonder deken?
En nu een zomerdeken kopen voor een week of 2 is ook zo zot. ik moet al zoveel dekens gaan kopen...
kijk bij eppeljec op de site is nu 20% korting op alle 0grams regendekens
LenaBaars schreef:Johanna59 schreef:Een deken doe je niet zo zeer op, omdat en paard het koud heeft, maar dat er geen lang haar gezet gaat worden. Als je vroeg met een deken begint, blijft hij dus vaker kort in het haar.
Onzin, werkt bij de meeste paarden helemaa
Niet. Heeft veel meer met uren daglicht te maken.

) raakt niet doorweekt. Ook niet in de stortregen.