Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MirandaFuego schreef:Sonja schreef:Die vreten gras, liggen heerlijk languit te bakken in de zon, en drinken zo'n 60 liter water per dag. Ik kan niet zeggen dat ze er echt anders onder zijn.
Mijne ook niet hoor, hebben nergens last van en zweten niet eens.
Ze hebben 's middags wel schaduw maar staan er nauwelijks in...
Wonderpaarden?
, Ik zorg voor genoeg vliegenspray, zodat deze zoveel mogelijk weg zijn.. s' ochtends als het zonnetje er nog niet is even afspuiten en ' s avonds ook. Vooral de hoeven moeten goed nat worden.. ze gaan zo snel scheuren! Daarnaast doe ik helemaal niets hoor als het zo warm is, als het ' s avonds afkoelt dan ben ik er weer. 
HorseyDude schreef:MirandaFuego schreef:
Mijne ook niet hoor, hebben nergens last van en zweten niet eens.
Ze hebben 's middags wel schaduw maar staan er nauwelijks in...
Hu? Paarden die niet zweten met dit weer?!Wonderpaarden?
JCJorien schreef:Die zitten te relaxen in het gras met de vliegen, Ik zorg voor genoeg vliegenspray, zodat deze zoveel mogelijk weg zijn.. s' ochtends als het zonnetje er nog niet is even afspuiten en ' s avonds ook. Vooral de hoeven moeten goed nat worden.. ze gaan zo snel scheuren! Daarnaast doe ik helemaal niets hoor als het zo warm is, als het ' s avonds afkoelt dan ben ik er weer.
FriesWytske schreef:JCJorien schreef:Die zitten te relaxen in het gras met de vliegen, Ik zorg voor genoeg vliegenspray, zodat deze zoveel mogelijk weg zijn.. s' ochtends als het zonnetje er nog niet is even afspuiten en ' s avonds ook. Vooral de hoeven moeten goed nat worden.. ze gaan zo snel scheuren! Daarnaast doe ik helemaal niets hoor als het zo warm is, als het ' s avonds afkoelt dan ben ik er weer.
Weet je dat de hoeven afspoelen weinig nu heeft. Om ze echt vochtig te houden moet je dan al snel een kwartier tot half uur spoelen per hoef.
Deeeeeeeeenk dat ze dat bij het waterbedrijf niet echt een ideaal idee vinden...

.