Ik heb er nog maar 1 gezien dit jaar de zomer is nog maar net begonnen. Dus wacht juli en augustus nog gewoon af. Alles is later dit jaar.
branki
Geplaatst: 18-06-13 11:34
Gisteren dacht ik nog: fijn dat de paardjes met deze hitte nog geen vliegendeken op hoeven......... Zoiets moet je dus niet denken. Vanochtend de eerste dazen gearriveerd. Grrrrrrrrrr. Begint die ellende weer.
Tot nog toe geen dazen of idioot veel vliegen op stal wel veel teken. De vliegen zitten hier sinds een paar dagen wel. De dazen zullen wel gaan volgen op stal denk ik. Maar als het zo blijft, joepie.
Eergister voor t eerst dit jaar er 1 op mn paard zien zitten. Maar hopen dat er net zo weinig zijn als vorig jaar en t jaar daarvoor. Gezien de afgelopen winter....kans genoeg.
Nog geen daas gezien hier! En we zitten toch wel in een behoorlijk dazengebied, zuid-oost brabant tussen water en in het bos. Dat doet het meestal wel. Maar ik heb vandaag alleen de vliegendeken opgedaan ivm de warmte (kaatste zonlicht weg) en niet voor de vliegen. Heerlijk!
Afgelopen Zondag tijdens buitenrit de eersten dazen gezien(stuk of 5) vandaag helaas ook al in de buitenbak enkele doodgeslagen. K..beesten!
acera1991
Geplaatst: 18-06-13 19:59
5 vermoord tijdens een buitenrit gisteren en vandaag in het land heb ik ze op de paarden zien zitten. De paarden worden helemaal gek! Dus het begint weer.....
Marleen_vA
Geplaatst: 18-06-13 19:59
Bij ons op stal zijn er erg veel dazen op het moment!
Heb er vandaag niet overdreven meer dan 20 gedood onder een buitenrit van 1,5 uur..