Regendeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetro_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 22:01

pumbaalover schreef:
volgens mij kan je paard best een regendeken op maar:
niet doen bij temperaturen onder het minpunt (dan heeft het paard geen natuurlijke isolatie meer)
niet doen als het heel warm is (jij loopt toch ook niet met een regenjas als het 15 graden is en maar af en toe regend????)
niet doen als het buien zijn van 2 minuten (moet je steeds weer naar buiten om op/af te doen ;) )
dat zijn mijn tips en ook van veel anderen die ik heb gelezen dus ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Dankje wel !
heb er zeker wat van geleerd ! :P

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:01

Jetro_lover schreef:
Nies_ schreef:
Wat zijn we allemaal weer aardig. Misschien kun je beter een nieuw topic openen, volgensmij is hier de titel namelijk "regendeken", geen "schuilstal".

inderdaad snap niet wat hun probleem is mijn vraag was gewoon over dat regendeken en zitten ze hier even ruzie te maken over een stomme schuilstal.

Ja TS, ik ook niet, ik heb jou een heel normaal antwoord gegeven en werd vervolgens door een "jong smurffie" op de vingers getikt dat ik mijn paard niet belangrijk vind omdat ik geen schuilstal voor haar heb. Ik begrijp ook niet waar dat vandaan kwam en had er misschien niet op moeten reageren. Hoop dat je toch wat aan je topic hebt gehad :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:35

Jong smurffie :') wauw wat een grap, leuk dat je je dan dommer opstelt dan iemand die je zo jong vind.
Laat die hersenpan eens werken en denk eens normaal na.
Als je je zo oud voelt zou je je ook is ernaar moeten gedragen, verantwoordelijkheid had er toch allang in moeten zitten bij je.
Zonde dat sommige mensen te dom zijn om dat te leren.

Mijn excuus voor dit bericht, ik had het van mijn kant expres stilgehouden om niet tever af te dwalen.
Echter laat ik mij niet belachelijk maken door zo'n *slikt woorden in* minder nadenkend persoon.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 19:17

Juist.. Dat jij anderen dom en kinderachtig noemt, gaat er echt niet voor zorgen dat jij intelligenter en volwassener overkomt. Integendeel.. ;)

smurffie

Re: Regendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 19:28

Gelukkig maakt dat mij niet zo veel uit hoor. Mijn verantwoordelijkheid voor mijn dieren neem ik teminste.
En ik hoef niet intelligent gevonden te worden door mensen die zelf niet verder denken dan hun neus lang is.
Maar nogmaals, jullie voelen je zo goed en blijven erop ingaan, dat helpt de ts niet.
Daarom laatste bericht hier van mij.

Jetro_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 23:17

smurffie schreef:
Jong smurffie :') wauw wat een grap, leuk dat je je dan dommer opstelt dan iemand die je zo jong vind.
Laat die hersenpan eens werken en denk eens normaal na.
Als je je zo oud voelt zou je je ook is ernaar moeten gedragen, verantwoordelijkheid had er toch allang in moeten zitten bij je.
Zonde dat sommige mensen te dom zijn om dat te leren.

Mijn excuus voor dit bericht, ik had het van mijn kant expres stilgehouden om niet tever af te dwalen.
Echter laat ik mij niet belachelijk maken door zo'n *slikt woorden in* minder nadenkend persoon.

Weetje laat het hier gewoon bij.
Iedereen heeft zijn eigen mening daarover.

maak desnoods terug een discussie op in privé bericht met elkaar maar niet hier.
Het gaat hier namelijk nog altijd over het REGENDEKEN niet over een schuilstal.

maar goed stop er gewoon mee.£
iedereen heeft zijn eigen mening en dat moeten jullie van elkaar accepteren.

pumbaalover

Re: Regendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 18:01

vind ik ook.. jullie moeten gewoon verder gaan met pb's..... en niet mij gelijk aanvallen omdat ik het voor de ander opneem en ik vertel wat mijn vriendin overkwam.... vindt het niet erg leuk en het spijt me voor dit bericht maar ja.... kon me niet echt meer inhouden nogmaals sorry......