Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelf heb ik allemaal Bucas dekens (all-in-one, shamrock power, sun shower, 200grams) en koop voor dit paard dus iig geen andere meer. Horsewear dekens zijn ook goede dekens en Weatherbeate hoor ik ook goede verhalen over. Heb ook nog een berg zweetdekens, maar die gebruik ik eigenlijk nooit voor hetgeen waarvoor ze bedoeld zijn. Vliegendeken moet ik deze zomer een nieuwe aanschaffen, die is echt kapot.Nies_ schreef:Belangrijk vind ik iig dat je goede dekens koopt die goed passen.. Krijg de kriebels van paarden met schuurplekken van dekensZelf heb ik allemaal Bucas dekens (all-in-one, shamrock power, sun shower, 200grams) en koop voor dit paard dus iig geen andere meer. Horsewear dekens zijn ook goede dekens en Weatherbeate hoor ik ook goede verhalen over. Heb ook nog een berg zweetdekens, maar die gebruik ik eigenlijk nooit voor hetgeen waarvoor ze bedoeld zijn. Vliegendeken moet ik deze zomer een nieuwe aanschaffen, die is echt kapot.
Als je nu een paard/pony koopt die onder de dekens staat krijg/koop je die er meestal bij, anders even bekijken wat voor dekens het zijn. Verder zou ik niet nu ineens allemaal dekens gaan kopen, kijk het gewoon een beetje aan en beslis dan of er wel of niet een deken op moet.

BabieGirl schreef:Hallo iedereen! wat heb je nodig voor een welsh-pony'tje die nooit geschoren wordt en dag en nacht buiten staat met een inloopstal?
x
BabieGirl schreef:Hallo iedereen! wat heb je nodig voor een welsh-pony'tje die nooit geschoren wordt en dag en nacht buiten staat met een inloopstal?
x
Luz_ElenaE schreef:gewoon de singels van je zweetdeken opknopen heb je er geen last meer van en kan je er zo ook mee uitstappen![]()
Ik heb ook een net cooler (soort zweetdeken voor als het erg warm is) heel fijn ook voor op transport en ze blijven er schoon onder bijv. met wedstrijd.
JessicaD88 schreef:Luz_ElenaE schreef:gewoon de singels van je zweetdeken opknopen heb je er geen last meer van en kan je er zo ook mee uitstappen![]()
Ik heb ook een net cooler (soort zweetdeken voor als het erg warm is) heel fijn ook voor op transport en ze blijven er schoon onder bijv. met wedstrijd.
Tja dat kan of je koopt er gewoon ee zonder singels