Zodat hij daarna gewoon gelijk z'n deken op kan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb na het rijden en opdrogen alleen zijn fleece gevoerde regendeken op gedaan. Wel lastig, want heeft hij het nu vannacht niet juist te koud? Morgen maar weer kijken. Eigenlijk hoop ik erop dat het snel stabiel wat kouder wordt, zodat hij toe is aan zijn 200 grams
Ik heb nu in ieder geval snel de fleece eens lekker kunnen wassen 
Ik geniet er van hem zo te zien genieten en dan is dat poetsen er na toch een kleine moeite?
leuk!
zit te dubben om er een fleece met hals onder te gooien maar is denk ik toch nog te warm... Hij is lekker kort geschoren, gok op nog geen 1,5 mm dus hopelijk hoef ik maar 1 maal te scheren
Tancreda4 schreef:Laten mensen hun deken-paard ook nog regelmatig bloot rollen?? Of dat niet meer? Ik had er vanmiddag even spijt van, paard was zeikes nat, de bak was toch nog natter dan ik dacht, maar als ik dan zie hoe ze geniet vergeet ik dat weer. Als het even kan (en droog is) laat ik haar elke dag even bloot rollen, maakt ze goed gebruik van
Dan is een winter behoorlijk lang. Mijn merrie geniet altijd met volle teugen van haar rol minuutej. En kou voor je geschoren paard.... mijne is binnen een paar minuutjes klaar, dus zo koud is dat niet hoor, dat overleven ze wel volgens mij