_Ananas_ schreef:Wanneer was ooit? Is er niet iets veranderd in de tussentijd?
??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mabotje schreef:Hé Lolleke... ga jij dan de komende weken met een waaiertje bij die ouwe staan om de vliegen weg te houden?![]()
![]()
![]()
Zolang het regent is het niet nodig hoor...
Citaat:In the current study, seven horses were treated with permethrin and no side effects occurred after treatment. Known general side effects following the use of pyrethrines are: hypersensitivity, tremors, ataxia, vomiting (not very likely in the horse) and convulsions (Reigart and Roberts 1999). Also, topical adverse reactions have been reported in animals. In dogs erythema, itching and alopecia on the side of application, but also on other skin areas, were reported (Tjälve 1997). In an experimental setting two out of 50 horses reacted adversely to treatment with permethrin (Stevens et al. 1988). The signs were itching and swollen skin and those signs disappeared within two days of stopping treatment.
belle_boef schreef:Over het stukje van Blacknorton.
Het zou dus niet werken op en warme dag wanneer het paard al zwetend in de wei staat? Het stuk zegt dan dat je dan meer kans hebt op huidirritaties. Lijkt me dan niet bevorderend.
yvonnedv schreef:belle_boef schreef:Over het stukje van Blacknorton.
Het zou dus niet werken op en warme dag wanneer het paard al zwetend in de wei staat? Het stuk zegt dan dat je dan meer kans hebt op huidirritaties. Lijkt me dan niet bevorderend.
dat is alleen direct na het aanbrengen enmiddelen met phermetrin zijn langwerkend dus 1 maal in de zoveel tijd 's avonds aanbrengen
Peerke_ schreef:yvonnedv schreef:Ik heb er net twee bij de dierenarts gehaald, die verkoopt ze ook los
Had de dierenarts ook nog advies of tips voor gebruik bij Paarden ?