Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Nou ja, ik zal ze natuurlijk enkele uurtjes naar voren halen... voeren, rijden, poetsen.... en soms een paar uur zonder op een kaal stuk.
Maar goed, ik heb ook sobere beestjes.... dus langere tijd zonder masker is gewoon geen optie.
Ik ben echt heel erg tevreden over de maskers... het geeft ze zoveel meer vrijheid, en ze steken zelf hun hoofd erin: masker staat garant voor partytime op de weide.
Kijk, ik ben niet van plan ze alle dagen vd week met masker op de wei te laten. Maar soms wellicht enkele dagen achtereen..... Ben benieuwd hoe anderen dat bevalt..
_Aurora_ schreef:Ninx schreef:Nou ja, ik zal ze natuurlijk enkele uurtjes naar voren halen... voeren, rijden, poetsen.... en soms een paar uur zonder op een kaal stuk.
Maar goed, ik heb ook sobere beestjes.... dus langere tijd zonder masker is gewoon geen optie.
Ik ben echt heel erg tevreden over de maskers... het geeft ze zoveel meer vrijheid, en ze steken zelf hun hoofd erin: masker staat garant voor partytime op de weide.
Kijk, ik ben niet van plan ze alle dagen vd week met masker op de wei te laten. Maar soms wellicht enkele dagen achtereen..... Ben benieuwd hoe anderen dat bevalt..
ik vraag me af of het masker wel nut heeft voor enkele dagen.. Maar dat ligt er ook aan hoe snel ze dik wordt
gr_roos schreef:Mijn pony snapt niets van zijn greenguard. Hij doet zijn hoofd naar beneden, kijkt naar het gras, geeft een zucht en doet de kop weer omhoog. Goed voor zijn spekkies, maar ik hoop toch dat hij het wel gaat begrijpen. Hij staat nu maar een paar uur op het gras dus dat kan wel zonder masker, maar als hij straks 24/7 staat dan is een masker wel een paar uur nodig.