vanaf welke temperatuur kan de deken er helemaal af??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

veulens

Re: vanaf welke temperatuur kan de deken er helemaal af??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:37

wij houden iederdag het weer bij,

s'nachts zoals gisteren was het bij ons - 2 maar overdags warm 11 graden.
dus ik doe voor de nacht ze om, mits het boven de 7 graden blijft. en s'morgens haal ik ze er lekker af.

maart en april zijn maanden wat wij per dag kijken, ze zeggen niets voor niets. maart roert met zijn staart en april doet wat hij wil.

want ook in april kan het s'nachts vriezen.

mocht je zelf s'morgens niet kunnen vraag het een ander en dan doe jij bijvoorneeld ze in de avond erop en ook bij die andere.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:42

Mijn paard staat sinds een aantal dagen zonder. Ze staat overdag op het land en 's nachts op stal. Nu met dat zonnetje de hele dag er op wordt het echt niet mee zo koud binnen. Heerlijk!

Amanda010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:45

Mijn paardje staat ook sinds een paar dagen helemaal zonder, dus in dr blote billen haha..
Moet wel zeggen dat ze 's nachts op stal staat. Van mij mag het wel zo blijven

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:45

mijne staat onder een fleece gevoerde regendeken van bucas. Avonden zijn echt nog te koud om hem af te doen. 24/7 buiten ook en nu op een kleine paddock ivm blessure dus kan zich niet warm lopen.
Hij is niet geschoren wel kort in de vacht. Alleen als het zonnetje goed en warm schijnt overdag gaat hij uit maar voor 6e ligt de deken er weer op :)
Ik wil het in de avond ook boven de 7-8 graden hebben voor hij helemaal af gaat