Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Aartje schreef:iklieftponys schreef:Erg goed bedacht!
alleen.... neem absoluut NIET de kruiken van de action! daar zit een giftig stofje voor paarden (en andere dieren ook) aan!! Even als bewijs: lik maar eens over de kruik heen, jajaja heeeel vies ik weet het, maar wat je dan proeft is voor een paard heel erg giftig! beter kun je er dan een kruikenzak omheen doen, die wordt dan wel nat maar dat maakt niet uit. Ik waarschuw even, want die kan echt gevaarlijk zijn!
edit: nog wel een tip: zet er een bak met sneeuw bij, als ze de sneeuw gaan eten krijgen ze ook vocht binnen. (geldt ook voor andere dieren, weet uit eigen ervaring dat het erg goed bij konijnen werkt, en volgens mij bij paarden ook)
Vraag me af hoe je hieraan komt..
Sowieso hangt de warme kruik in een bak met koud of hooguit wat louw water dus ze geven dan niet af. Je moet inderdaad niet het warme water wat in de kruik zit aan ze geven want dat is inderdaad vies van smaak geworden. Maar ik doe het al 3 dagen nu zo en het gaat super goed.
Ik gebruik deze kruiken thuis ook al jaren met kokent water en ze doen het nog steeds prima. Volgens mij zeggen ze dat alleen uit voorzorg(?) 60 graden is natuurlijk ook al lekker warm en dus prima, daar niet van.
Tis gewoon een tip, dus..
Doe ermee wat je wilt